pandamonnisia.... onko kellään?

Voldemort ja Valdemart

Onko kellä muulla Pandamonnisia?
Mulla on 2 Valdemart ja Voldemort...

5

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patu

Mistä tiedät että viihtyvät?

Kaipaisivat silti kavereikseen yli 6 kalaa, minkä kokoisessa akvassa kalasi ovat...

• Voldemort

120 litrasessa..... ottaen huomioon että olipa paljon mahiksia niitä pandoja ostaa....
        niiitä oli kaupassa jäljellä vain nämä 2.
        ja kuvasti pyörivät yhdessä muiden monnisten kanssa. nukkumista ja syömistä myöten! =)

• kikkulinkaakuli
        Voldemort kirjoitti:

120 litrasessa..... ottaen huomioon että olipa paljon mahiksia niitä pandoja ostaa....
        niiitä oli kaupassa jäljellä vain nämä 2.
        ja kuvasti pyörivät yhdessä muiden monnisten kanssa. nukkumista ja syömistä myöten! =)

itselläni on täplisparvi ja 2 leopardimonnista, enemmän leoja olisi jos kaupassa olisi ollut. nämäkin ostettu eri kaupoista eri aikaan.

• jii
        kikkulinkaakuli kirjoitti:

itselläni on täplisparvi ja 2 leopardimonnista, enemmän leoja olisi jos kaupassa olisi ollut. nämäkin ostettu eri kaupoista eri aikaan.

Mullakin nuo samat kaksi kappaletta pandoja. Lisää oon yrittänyt kovasti hankkia, kun vaan löytäis jostain. Nyt kun eräältä akvaariokauppiaalta kyselin, sanoi ettei ole vähään aikaan ottanut. On kuulemma sekä liikkeessä että asiakkailla pandat tippulleet viime aikoina, ihankuin niillä olis joku kumma juttu. Kauppias siis kokenut ja osaava, sekä muut monniset ym. kalat voineet hyvin. Kukaan kuullut samanlaisesta..?

• jii
        jii kirjoitti:

Mullakin nuo samat kaksi kappaletta pandoja. Lisää oon yrittänyt kovasti hankkia, kun vaan löytäis jostain. Nyt kun eräältä akvaariokauppiaalta kyselin, sanoi ettei ole vähään aikaan ottanut. On kuulemma sekä liikkeessä että asiakkailla pandat tippulleet viime aikoina, ihankuin niillä olis joku kumma juttu. Kauppias siis kokenut ja osaava, sekä muut monniset ym. kalat voineet hyvin. Kukaan kuullut samanlaisesta..?

Nyt löytyy täältä jo kuusi pandamonnista. Vähän jännitti niitä ostaa, mutta hyvin on pärjänneet. Tosi kivan näköisiä parvessa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe