kun poliisit valvoivat sunnuntaina illalla haminan torin ympäristöä,kusipäiset mopo pojat puuttuivat täysin
kyllä on hiljaista haminassa
11
1285
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta nyt siellä pyörii tauotta taas joku kovaääninen auton romu. Mikä pointti tuossa jatkuvassa sahaamisessa ympäri keskustaa on??.
- Anonyymi
Kuka hölmö nyt ehdointahdoin tulisi sakotettavaksi.
- Anonyymi
Sais häätää noi amisten Bemarit ja muut Volvojen paskat mitkä ajelee ilman vaimentimia !
- Anonyymi
Kusipäisillä mopopojilla on kusipäiset vanhemmat. Ne eivät vain itse sitä tiedä, kunnes joku naapuri mainitsee heille kullannuppujensa touhuista.
- Anonyymi
Kova ääninen auto joka sahaa ympäri keskustaa joka ilta/yö niin onkohan sen kuski koditon ja asuu siinä romussa vai eikö löydä ulos kaupungista?!?!?
- Anonyymi
Haminassa on niin helppo pyörähtää ja eksyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haminassa on niin helppo pyörähtää ja eksyä.
Voisiko joku järjestää tuolle kuskille tyttö/poikaystävän tai jonkun pelikonsolin niin olisi jotakin räplättävää ja voisi vaikka vähän kehittyä aikuisemmaksi!?!?
- Anonyymi
Kyllä nää Haminan kadut on sokkeloisia kun taas joku kova ääninen auton romu on pyörinyt ympäri keskustaa koko illan ja eksynyt eikä löydä kotiin
- Anonyymi
Kusipäisillä mopopojilla on kusipäiset vanhemmat. Ne eivät vain itse sitä tiedä, kunnes joku naapuri mainitsee heille kullannuppujensa touhuista ja sitten puolustellaan.että ei meidän poika ja voinko todistaa?
- Anonyymi
On se rankkaa kun mopopojat noin kovasti harmittaa, löysää vähän pipoo. Onneksi ei itse ole tollanen...katkerat juopot:D
Kun te kitisette ja valitatte... saatte vaan pahempaa aikaan, mutta sen olette kyllä ansainneet, hyvä pojat, lisää ääntä kaupunkiin.- Anonyymi
Matematiikan osaamisen taso on laskenut jo vuosia. Tämä on huolestuttavaa, sillä nimenomaan matematiikka on tie motivoiville ammattialoille.
Mopojen rassailu ja rällääminen ei osoita kovin suurta intohimoa itsensä kehittämiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707