Hei olen 12v ja omistan 2 hamsuu eri jäkeissä 1 koiran ja kolme marsua ja haluaisin ostaa vielä yhden kun minulla siihen rahat ois mutta äiti vaan sanoo että ei kun en jaksa hoitaa kun oot iskällä muuten hoijjan ihan itse.😄 AUTAKKAAAAAA ÄKIIIIIIIIII
Mitensuostutella äiti marsuihi ?
3
137
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla tarpeeksi tilaa neljännelle marsulle? Minkä kokoinen aitaus sinulla on nyt?
- Anonyymi
Jos sinulla kerta on jo kolme marsua, kaksi hamsteria ja vielä yksi koira, luulisi, että nuo jo riittäisivät. Eis sillä, vastaan kumminkin. Voit vaikka sanoa äidillesi että ne tarvitsevat vielä yhden kaverin, tai jotain.
- Anonyymi
Kaikkea voi haluta mutta kaikkea ei saa. Hoida nykyiset lemmikkisi kunnolla ja vastuuntuntoisesti. Niillä ei ole valinnanvaraa sen suhteen.
Lisäksi, marsun hankkiminen ei ole vain rahakysymys. Marsun mukana tulee lisää vastuuta ja mahdollisuus lisääntyviin eläinlääkärikuluihin. Isompi marsulauma myös tarvitsee enemmän tilaa ja kuluttaa enemmän heinää, pellettejä ym. Jos et tätä osaa ymmärtää (12-vuotiaalle ihan anteeksiannettava juttu silti) niin siinäpä hyvä syy olla hankkimatta lisää lemmikkejä ennen kuin niitä jokaista alkaa arvostaa ilman että pitäisi vain saada lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076