kyselisin tässä vähän tuliliskoista
1.paljonko tulilisko maksaa?
2.pitääkö asuinpaikkana olla terraario, jos ei, niin mikä sitte?
3.pitääkö hankkia kaks vai riittääks yks?tarkotan et onko laumaeläin?
4.minkä värinen se on?
5.mitä syö?
6.kuinka iso?
7.minkälaisessa ympäristössä se viihtyy?
TULILISKOISTA
3
426
Vastaukset
- mie:)
1.tuliliskot maksaa yleensä jotain 10 euroa ehkä jonkun verran päälle ainakin mitä minä oon nähny riippuu tietysti vähän lajeista
2.tuliliskot kannattaa sijoitta akvaarioon sinne kannattaa laittaa myösjonkin lainen maa alue pinnalle että ne pääsee haukkaamaan happea..
3.tuliliskot pärjää yksinki ihan hyvin niille ei oo välttämätöntä että ois monta.. mutta ainahan se on parempi jos on niille jtn seuraa:)ja sukupuolella ei ole väliä ei haittaa vaikka olisi kaksi urosta tai naarasta samassa akvaariossa..
4.väri riippuu kyllä lajista mutta yleensä aika tummiaja niillä on punertava vatsa-
5.syövät kaiken laisia toukkia,jauhomatjoa yms.(eläinkaupassa yleensä myydään niitäkin)
6.yleensä täysikasvuisena jtn 10 cmvähän päälle tai alle se vähän riippuu
7.tuliliskot tarttee paljon piilopaikkoja,ja niitä voi luoda kasvien,kivien yms avulla.
enemmän tietoa tuliliskoista saat sivulta http://www.matelijat.info/tulilisko/hoito-ohjeet/ sieltä minäkin hankkiessani tuliliskoja etsin ensimmäiset tietoni ja aika hyvin ovat päähän jääneet :)- samakun toi edellinen
hei huomautanvielä että toi hinta ei todellakaan oo sit varma mutta mistä mä oon niitä ostanu niin on maksanu 10.95 euroo kpl mut ens it osaa sanoo
- tulilisko
samakun toi edellinen kirjoitti:
hei huomautanvielä että toi hinta ei todellakaan oo sit varma mutta mistä mä oon niitä ostanu niin on maksanu 10.95 euroo kpl mut ens it osaa sanoo
kiitti sulle ku vastasit! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096