Olen 50v. suomalainen normaali mies. Lähden Tallinna laivaristeilylle sunnuntaina 22.5 klo, lähtö 18:30. Etsin tavallisen naisen tanssi ja juttelu seuraa. Autossani ja hytissä olisi tilaa yhdelle tanssista tykkäävälle naiselle. Hytistä ei tarvii maksaa mitään siihen kuuluu myös aamiainen. Laiva on takaisin maanantaina klo. 15:30. Olisi hyvä tavata ennen matkaa jossakin Hyvinkää - Riihimäki alueella. Ja tietysti passi pitää olla voimassa
Matka ja tanssiseuraa laivalle
4
266
Vastaukset
- Anonyymi
Laivalla riittää naisia. Kukaan yksinäinenkään nainen ei lähde laivoille tämän forumin kautta. Löydän kyllä sieltä ravintola maailman puolelta naisia.
- Anonyymi
Tallinnaan ei ole vuosiin enää passia tarvinnut, eu-henkkari riittää. Itsellä ei ole passia ollut enää 14 vuoteen kun henkkari riittää sinne mihin on tarvis.
- Anonyymi
Mulla om korona passi ja pasi anssi. Aisa om 17cm lepotilassa, joten pääsiskö matkaan? Myös moottorisahalle pitää olla oma sän ky.
Kuhmon Tartsani 78v - Anonyymi
kikkeliä laivalla ei kiinnosta, mitä sitä hikisiä munia nyt tarjoat, se vaan on sulta jo förbi.... toi kikkelilleikki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244