Näin enkelin ja olen nähnyt heitä aiemminkin

Anonyymi

He ovat niin puhtoisia olentoja, ettei heidän silmiään pysty katsomaan syntinen tavallinen ihminen. Usein tavalliset ihmiset eivät koskaan näekaan enkeleitä, eivätkä tiedä heidän läsnäolostaan mitään. Vain taivaallinen, vertaisensa olento voi katsoa enkeliä silmiin. Itsekään en voi, sillä olen syntinen ihminen. Enkelin näkeminen herättää sekä kunnioitusta että pelkoa. Enkeleitä on erilaisia kuten Raamatussa todetaan.

Viime yönä näin enkelin, joka katsoi minun kehoani sängyssä. Itse seisoin etäällä kehostani, vähän kauempana sängystä jossa kehoni makasi. Enkelin katse oli taivaallisen kirkas, melkein vaalean sinertävä.

Tiedän enkelin kehottaneen minun pysyä pois päihteistä jatkossakin, mikäli en halua myydä sieluani paholaiselle. Näin minä myös teen. Tiedän etten ole yksin, aamen!

13

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla taas päihteiden alaisena. Lopeta jo hyvä ihminen.

• Muista lukea Jumalan Sanaa eli Raamattua ja etsi oikeita suhteita Jeesuksen kanssa (rukoile), sillä paholainenkin (saatana) voi esiintyä valon enkelinä.

• Anonyymi

Varo, paholainen voi ilmestyä mankelina tai rinkelinä.

• Anonyymi

Taitaa enkelit auttaa hädässä, mutta eivät noin näkyvästi. Aika pistää pullo kiinni.

• Anonyymi

Voi myös lukea Eenokin kirjoja tai Ellen Whiten teoksia, niin "tietää" enemmän enkeleistä. Kaikkea ei kuitenkaan kannata uskoa ;)

• Anonyymi

mikäs siinä on , että aina yliluonnolliset ilmestyvät aina yöllä 🤣

• Anonyymi

minä näin kanssa pienenä kovassa kuumeessa olemattomia 🤣🤣🤣

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mitä mieltä olette voiko nämä ns. enkelit olla aikamatkustajia. Joku ennustus on että aikamatkustus keksitään mutta en muista muuta kuin että siihen menee vielä tuhansia vuosia. Olen itsekkin nähnyt valveunissa henkilöitä joita olisi voinut sanoa enkeleiksi kun ajattelee heidän pukeutumistaan ja käytöstä.

• Anonyymi

Tiedän enkelin kehottaneen minun pysyä pois päihteistä jatkossakin, mikäli en halua myydä sieluani paholaiselle. Näin minä myös teen. Tiedän etten ole yksin, aamen!

Hyvä! Et ole yksin !

• Anonyymi

Kysy enkeliltä,kun näet,kysy Jumalasta !

• Anonyymi

Raamattu kertoo enkeleistä, että he ovat olentoja jotka olentoja jotka auttavat Jumalan valtakunnan hyväksi ja toteutumiseksi: välittävät apua, rukouspyyntöjä ja toimivat sanansaattajani ja varjelijoita. Kannattaa kuunnella Pekka Pertalon opetukset enkeleistä. https://youtu.be/caUfwdbl_Ec

• Anonyymi

Älä rukoile ja palvo koskaan enkeleitä ja kodista rukouksesi aina Jumalalle ja Jeesukselle Kristukselle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6435
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2737
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1175
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      90
      1160
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1103
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1090
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      280
      1084
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229