Meille ei oteta vanhempaa väkeä, ei naisia eikä lyhyitä miehiä.
Ihan suoraan myöntävät kahvipöytäkeskustelussa että eivät ota vanhempia koska työ on fyysistä, mitä se ei ole. Sama pätee naisiin. Vanhin on meillä nyt 60 vuotias ja hyvin pärjää.
Pituusraja oli ennen "ei kovin lyhyttä" mutta nyt se on 180cm. Huvittavaa että minä olen ollut 11 vuotta talossa enkä ole kuin 175cm ja minulle annetaan todella paljon vastuuta ja vaativia ja jopa voimaa vaativia tehtäviä. Työkaverini on 165cm ja hän käyttää näppärästi jakkaraa jos tarve vaatii.
Meillä kaikki pitkäaikaisimmat ovat alle 180cm, mutta uudet on kaikki vähintään 185cm.
On kyllä ihme touhua ja vielä jaksavat valittaa kun hakijoita on todella paljon mutta kun kukaan ei kelpaa.
Että ei kyllä käy kateeksi työttömiä jotka haluaisivat töihin. En uskalla itse edes hakea mihinkään muualle ja pelottaa jos jään työttämäksi koska tiedän että paikkaa ei tule jos kaikki työpaikat on samanlaisia.
Melkoista syrjintää meillä
6
246
Vastaukset
- Anonyymi
Työ on siis pääosin liukuhihnalla olemista ja pakkaamista. Trukit ja muut apuvälineet on käytössä. Itse olen ainoana joka tekee oikeasti fyysistä työtä.
- Anonyymi
lyhyet miehet ovat useinkin voimakkaita ja kestäviä. Ulottuvuus ja ylettyminen voi olla se haaste.
- Anonyymi
Minullekin on sanottu töissä, kun eivät trukkia jaksaneet hakea, että tules nostamaan kun sulla on voimaa kuin pienessä kylässä. 175cm / 75kiloa olin ja olen. Nostin sen perkeleen 200 kiloisen murkulan pystyyn että heilahti.
- Anonyymi
En saanut töitä kun työnantaja sanoi etten jaksaisi töissä. Kyse oli maalaus ja raksahommista. Olin just ollit telinehommissa pitkään. Telineet painaa 20-30 kg kappale ja niitä jaksoin kyllä kantaa 2 kuukautta. Sitten näytin sille työtodistuksen ja sanoin että kumma kun jaksoin telinehommia tehdä. Jotain se siinä mutisi ja sanoin että pidät työsi.
- Anonyymi
Mikä oli syy?
- Anonyymi
On huomattu, että mikään ei kelpaa.
T. Työtön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197