Fairy platinum uusiutui eikä enää pese astioitani kunnolla vaan rasva jää astioihin. Haluaisin kokeilla seuraavaksi lidlin aineita, osaako joku sanoa onko w5 classic vai all in 1 parempi? Jos joku toinen konetiskiaine toimii hyvin voi suositella. Koneeni on Rosenlew merkkinen.
Tuoreita kokemuksia Lidlin konetiskiaineista
3
3638
Vastaukset
- Anonyymi
Itse käytän Fairy Platiniumia, ja en ole huomannut sen heikentyneen. Pesee astiat hyvin ja poistaa koneestakin rasvat. Kaikki pesuaineet ei sitä tee.
- Anonyymi
Itsellä ollut W5 All in ja huuhteluainelokeroon laitan etikkaa, hyvin pesee. Joskus toinen pesuri ei ole päässyt pyörimääön tai lokeron kansi ei ole mahtunut aukeamaan kunnolla, joutunut huuhtelemaan käsin, voisi tietysti laittaa koneenkin huuhtelemaan uudelleen. Huomasin vasta äsken että mikron leveä lautanen ottaa reunassakin kiinni ellei ole korin reunan takana.
- Anonyymi
Pitäisikin kokeilla classicia, en vaan ole huomannut, eihän se all in huuhteluaine kuitenkaan luulisi toimivan enää pesun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214