Vikinglinen hyttien lisämaksut

Anonyymi

Vikinglinen risteilylle on saatavissa eri tasoisia hyttejä. Hyttien valintojen jälkeen voi "Lisämaksusta voit varmistaa, että saat juuri haluamasi kaltaisen hytin." "...esim. valita että hyttisi sijaitsee hyttiluokan ylimmällä kannella, lähellä hissiä tai infoa tai että hytit ovat lähekkäin toisiaan ja että hytissäsi on TV."

Näistä mainoslauseen esimerkeistä puuttuu vielä yksi mahdollinen valinta: sijainti laivan keulaosassa. Onko tällä palstalla jotain, joka osaa kertoa mitä lisäarvoa tämä valinta tuo, kun maksaa pyydetyn 10€ lisää? Vikinglinellä ei osattu kertoa. Sieltä kerrottiin vain että moni asiakas on toivonut hyttiä keulasta, joten tekivät tällaisen keulaosasto-vaihtoehdon.

Itse otin hytiksi ikkunallisen standard A-luokan hytin. Mietin että keulaosa-lisäpalvelun otan ilman muuta, niin ikkuna on silloin menosuuntaan. Mutta näin ei ollutkaan. Hyttini sijaitsi pitkällä pois keulasta.

Laivayhtiö on jakanut mielessään laivan kolmeen osaan ja koko 1/3 osa laivasta on keulaosaa. Siitä osasta saat varmasti hytin, jos maksat 10 euroa lisää. Jos oikeasti haluat keulaan, on sinun ostettava vähintäänkin monen sadan euron lyx-hytti.

Miksi sinä haluaisit hytin keulaosastoon, jos se ei ole kuitenkaan keulassa? Olisitko valmis maksamaan siitä? Tähän lisätäkseni vielä; olin samaisella laivalla samanlaisessa hytissa myös hieman aikaisemmin, joka myös sijaitsi ns. keulaosastossa, enkä silloin ostanut tuota lisäpalveluna.

3

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas Helsingin Sanomat 50 vuotta sitten.

• Anonyymi

Onko keulapiikin hyttien saunoissa makkaran paistoon soveltuva kiuas?

• Anonyymi

Sijainti laivan keulaosassa on Viking Linen osalta täyttä kusetusta jolla kerätään helppo 10 e pois varaajilta. Keulaosa tarkoittaa "lähellä keulaa", eikä keulassa, josta näkymä olisi eteenpäin. 10 e on niin pieni hinta, ettei kukaan jaksa viedä asiaa kuluttaja-asiamiehelle.

Asiakaspalveluun laitoin tiukan palautteen. Kuulemma eivät ole keulahyttiä luvanneetkaan, mutta sellaista mielikuvaa kuitenkin tietoisesti markkinoivat ja varmaa tämä asiakaspalvelun antama meriselitys on johdon toimesta ohjeistettu valittajille annettavaksi. Onneksi en kerennyt lapsille puhumaan ääneen että tiedossa on keulahytti ennen kuin asia selvisi, siinä ois ollut pettymystä heti matkan alkuun.

• Anonyymi

Jokainen käy laivalla ensimmäisen kerran, ja kannattaa vähän selvittää itselleen mihin on menossa.. Tuollaista en ole koskaan ennen kuullut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe