Ajattelin lopettaa suhteen koska mies ei suostu ostamaan mitään mitä pitää turhana.
Naapureilla on kaikilla kylpytynnyrit mutta mies sanoo että kävelymatkan päässä on järvi. Haluan terassin ja sinne kaikkea ulkokalusteita mutta mies sanoo että vie tuoli ja pöytä nurmikolle. Haluan uuden auton mutta miehen mukaan uutta autoa ei tarvitse ostaa koska meidän lähes uutena ostettu on vasta 10 vuotta vanha.
Hän ei pidä asioista mistä saa vain murhetta koska kun ostaa jotain hienoa niin kohta se ei olekaan enää hienoa ja sitten pitää ostaa vieläkin hienompi ja tätä kehää sitten kuljetaan loputtomasti.
Ottaisitteko te eron?
Haluan hienoja asioita mutta en saa mitään
7
97
Vastaukset
- Anonyymi
Sun pitää vaan hommata noi jutut itse.
- Anonyymi
Millä rahalla? Kaupan kassa ei tienaa mutta mies ammattitaitoisena asentaja tienaa mutta ei kuluta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä rahalla? Kaupan kassa ei tienaa mutta mies ammattitaitoisena asentaja tienaa mutta ei kuluta.
Jaa a. Meillä mies tienaa huomattavasti enemmän kuin minä. Silti kun katsoo talon irtaimistoa suurin osa niin ne ovat minun hankkimia omilla rahoilla ja jotkut perittynä tulleita. Pikkuhiljaa ja säästelemällä. Löytöjä tehden . Itse kunnostaen jne..
- Anonyymi
Voithan aina itse ostaa tavaroita joita haluat . Tavarat on kuitenkin vain tavaroita. Ei ne ihmisiä korvaa tai anna rakkautta. Monesto hienot puitteet kuollut suhde. Jos muuten hyvä olla yhdessä eikö se ole arvokkainta?
- Anonyymi
Vaikutat materialistiselta, jollaisia mahtuu 13 tusinaan.
Yhtä lailla sinäkin voit jotain satsata yhteiseen elämään, etkä vaatia miestä maksamaan kaikki haluamasi!
Miehenä harkitsisin eroa tuollaisesta naisesta. - Anonyymi
Ihan fiksu asenne miehelläsi sinänsä. Vaikka säästäväisyys ja tarkkuus raha-asioissa ylipäätäänkin voi kyllä mennä sairaalloiseksi kitsasteluksi myöskin.
Itse en myöskään osta oikeastaan mitään turhaa, mutta käytän kyllä rahaa tarvittaessa siihen, mitä tarvitsee.
Yksi esimerkki mulla on juurikin autot. Eli ostan muutaman tonnin käytettyjä ihan sillä, koska niillä ajelee ihan siinä missä uusillakin, mutta käyttökulut on ainakin yleisesti ottaen edullisemmat, niissä ei ole mitään älyttömiä summia kiinni ja tosiaan jollakin 5000 euron hintaisella autolla pääsee liikkumaan yhtälailla kuin jollakin 50000 euron autollakin. Samasta syystä kartan joitain merkkejä. Esimerkiksi BMW ja Mercedes-Benz ovat käyttökuluiltaan(kin) todella kalliit, joten mieluummin ajelen jollain japsiautolla tai vaikka ihan Opelilla tms.
Mutta mietihän nyt tarkkaan, onko joku kylpytynnyri oikeasti se ratkaisevan tärkeä asia yms..? Ja varsinkin tuolla syyllä, että kun naapureillakin kaikilla sellainen on...
No terassin ymmärrän, että sellainen on mukava ja näppärä ja on sitä vielä ympäri vuoden.
Mutta ylipäätäänkin, miten se osteleminen ja uuden haaliminen nyt oikeasti parantaa kenenkään elämää? SIitä oikeasti tulee vain sellainen loputon ja turhanpäiväinen stressaamiskierre.
No..tietysti joillekin esimerkiksi 10v vanha auto on jo ikäloppu paskaromu, vaikka se olisi kuinka hyvässä kunnossa ja vähän ajettu tahansa... - Anonyymi
Miksi sinä tunkisit kotiinne roinaa jota oikeasti ette tarvitse?
Tuo roina vain täyttää varastot ja kaapit.
Loppujen lopuksi , kuinka usein sinä käyttäisi ja sinulla olisi aikaa käyttää kylpytynnyriä?
Kuinka usein sinä istuisit rantaterassilla jos teillä sellainen olisi? Vie joku vanhoista tuoleistasi tai osta kokoontaitettava puutarhatuoli rannalle , se hoitaa paljon paremmin saman asian.
Oletko verrannut uuden ja vanhan auton käyttokustannuksia?
Tee se ennenkuin alat haaveilemaan uudesta autosta.
Pertnerisi ollessa paljon ajattelevaisempi taloudenhoidon suhteen, olisin kiitollinen että olen valinnut tuollaisen pitkän tähtäimen huolehtijan kumppanikseni.
En, en ikinä luopuisi hänestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728