Lentoemännäksi? Lentoemännät hoi :)

Anonyymi

Hei, olisi mielenkiintoista kuulla vähän pääsykokeesta lentoemännäksi? Ilmeisesti pitää osata erinomaisesti ruotsia ja englantia? Entä jotain muita kieliä tai testataanko muita juttuja? Katsotaanko jotain yo- arvosanoja vai riittääkö pääsykoe?

Minkälaiselta työ on tuntunut? Mulla tosiaan hoitoalan koulutusta ja nyt oon muissa hommissa, mutta ei ehkä ihan tunnu omalta. Kiinnostaisi kokeilla ja tosiaan eipä tuosta työstä sitten tiedä ennen kuin sitä tekisi. Entäpä millainen palkkaus? Vissiin lennot voi sitten olla ihan mitä vaan? Ettei voi vaikuttaa niihin itse ja taisi olla parempi palkka pidemmän matkan lennoilta?
Mikä työssä on vaikeinta ja mikä palkitsevinta?

Kiitos jos joku jaksaisi vastata <3

2

1320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He!
      Itse muutamalla eri lentoyhtiöllä työskennelleenä voin rehellisesti kertoa että engllanti on lentoalan kieli. Muut kielet ehdottomasti plussaa!
      Koulutus voi olla yhtiöstä riippuen joko suomeksi tai englanniksi mutta materiaalit englanniksi. Paljon tulee uutta sanastoa ja illat menee päntätessä kurssin aikana, joka yhtiöstä riippuen kestää kuukaudesta kahteen.
      Lennot voi olla mitä vain riippuen siitä lentääkö reitti- vai lomalentoyhtiöllä. Yöpyvät kohteet riippuu paljolti yhtiöstä jossa työskentelee.
      Ehdottomasti kannattaa hakea, koska kaikilla tällä alalla työskentelevillä on runsaasti erilaista työkokemusta eri aloilta ennen lentotyöhön lähtemistä.
      Kannattaa seurailla avoimia rekryjä sillä näin kesäisin useat lomalentoyhtiöt avaavat hakuja ja rekryävät syksyllä alkaville kursseille :)

• Anonyymi

Mikä vitun lomalentoyhtiö.
        Se on CHARTER LENTOYHTIÖ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe