Alin paino noteerattu,ja viimeisten kilojen laihdutus alkaa

Anonyymi

Paino 64 kg vyötärönympärysmitta 82 cm pihtimitta alavatsa 10 mm ylävatasa 12 mm.

Syön VAIN kasviksia ja juureksia ja pyöräilen 3,5-4 tuntia päivässä kävelyä
Ilmoitan reilun kuukauden kuluttua tuloksen.

EN SYÖ YHTÄÄN viljatuotteita,karkkia,jäätelöä,lihaa,riisiä.rasvaa,sokeria yms

Laihdutettavaa minulla on enään noin 3-4 kiloa jolloin painan noin 60 kiloa

9

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt kello ON 11.38 ja totesin etten LAIHDUKAAN tällä lailla vaan gookletin että herkkuja SAA syödä kohtuullisesti. Nyt kävin Lidlissä kun korjasin kampiakselin ja ostin 35 kiloa hedelmätoffeeta ja iltapäivällä pussitan ne pieniin pusseihin ja saan syödä myös jäätelöä.vyötärö edelleen 82 cm ja pihtimitta 10 alavatsa cm vaikka sen OLISI pitänyt olla 81 cm ja 9 cm.Vielä olisi 6kilua laihdutettavaa vaikken olekaan läski kuten ne jotka tulee taas kommentoimaan tähän.

• Anonyymi

Tämä avaus on Välituntivalvojan tekemä.

• Anonyymi

Miten vatsan ympärys voi olla vain 10 mm.Miten olet edes elossa jos vatsan ympärys on 10 mm?

• Anonyymi

Miksi kahden virkkeesi välissä ei ole välilyöntiä? Jäikö sinulle parodiamoodi päälle? Kysymysmerkkikin puuttuu. Sinulla on useita kirjoitustyylejä, etkä aina muista olla johdonmukainen. Onneksi et tee ammatiksesi suurta tarkkuutta vaativaa työtä (jos nyt ylipäätään teet mitään työtä Suomi24-kirjoittelun lisäksi).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kahden virkkeesi välissä ei ole välilyöntiä? Jäikö sinulle parodiamoodi päälle? Kysymysmerkkikin puuttuu. Sinulla on useita kirjoitustyylejä, etkä aina muista olla johdonmukainen. Onneksi et tee ammatiksesi suurta tarkkuutta vaativaa työtä (jos nyt ylipäätään teet mitään työtä Suomi24-kirjoittelun lisäksi).

Kiitos paljon, Välituntivalvova MKH, kun et puhunut tällä kertaa teinityttöjen sukupuolielämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatsan ympärys ON 10cm JOS huavei sanoo niin.Se ei näytä ikinä VÄÄRIN vaan totuuden.

• Anonyymi

Unohtakaa entiset laihdutus ohjeeni.huomasin että niillä vain lihoi.Nyt on keksinyt OIKEAN tavan laihduttaa kun googletin asian,ja se on salaista.Ainut tapa laihduttaa on olla syömättä osan päivää,eli pitää SYÖDÄ yöllä niin päivällä ei tarvi syödä NIIN paljon.Syön muutaman tunnin kuluessa päivällä 5375 kal ja sitten olen kaksi tuntia syömättä ja syön taas 5375kal oikea määräisesti.Sitten pidän tauon ja käyn pyöräilemässä 0,560km. Karkkia EN syö kuin vain yöllä koska päivällä ne lihottaa.PITÄÄ vain valita oikeat karkit sillä valintoja pitää tehdä.mallit laihduttaa pienillä karkeilla ja olen huomannut että NII LAIHTUU,paremmin kuin isoilla karkeilla vaikka syö SAMAN määrän.Yöllä klo 23.50voi syödä MITÄ karkkia HALUAA ja myös jäätelyä mutta sen pitää olla vaniliaa.Pari kaakauvanukasta SAA myös syödä eikä siitä tule enempää kaloria.Mallit syö kaakauvanukasta.Miksei tämä mene perille?

• Anonyymi

Viimeiset kilot, oikeasti?

• Anonyymi

Nämä laihdutus ohjeet oli ENNEN mutta nyt ostin Huovein niin se laihduttaa viineiset kilot.Huovei on paras kaikista vaikka en ole muita kokeillut koska tekoäly kertoi että kannattaa huovei ostaa KOSKA huovei muissa aktiivirannikkeissa on asioita joilla EI tee mitään.Huoveilla VOI syödä yöllä ja viime yönä söin kedapin ranskalaisilla kermajäätelöä ja hedelmätoffeeta ja kaksi jälkiruokaa kaakauvanukasta ja kääretorttua.Fasupaloja söin VAIN kaksi pussia.Silti huovei sanoi että olen laihtunut 2 kiloa päivässä.Jos joku väittää muuta se on pilailia joka ei tiedä laihduttamisesta MITÄÄN mitä minä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3313
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1883
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      32
      1809
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1721
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1409
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe