Mitkä kauhu elokuvat on teistä hyviä?

rappi-sita-oikeeta-musaa

mä oon kattonu aika monta kauhuelokuvaa mut haluisin kuulla mistä kauhuelokuvista te tykkäätte?

6

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leffoja

Evil Deadit on aika hauskoja!

• Äiti86

Vanhoista kauhu leffoista enemmänkuin uusista. Esim.Wshmaster 1 ja 2 ovat ihan hyviä. niin kuin myös Kauhun oppitunnit. Uudemmista Ring on ollut pahin minkä oon nähnyt,mutta tarkoitus olisi mennä katsomaan Hide and seek-leffa. Kaunaa en uskaltanut katsoa,johtuu varmaan siitä,että taas todella pelottva japanilaisleffa tehty jenkkiversioksi.

• apui

miten helvetissä tää liittyy apulantaan?????!!!!!

• mie

siinä tän jutun "hauskuus" piileekin -_-

• mon_key
        mie kirjoitti:

siinä tän jutun "hauskuus" piileekin -_-

...jonkun mielest Kauna on ihan tyhmä. Meijän luokal yks kauhuleffa-fani sano et se oli tyhmä ja siin oli joku "määkivä ämmä". Mä ajattlin et ei se varmaan ees oo pelottava. Katoin sen sitte noin muutama viikko sitten kaverilla ku sen porukat ei ollu himassa. Katottiin se viel yöllä pimeessä. Mun ei tarvinu nähä ku ekat 15 min, ni en pystyny kattomaan... Mä en oo koskaan nähny aiemmin niin aavemmaista elokuvaa. Se on semmonen, että sillon ku vähiten odottaa, alkaa tapahtua, ja ei kivalla tavalla... Nyt kun sitä myöhemmin ajatttelee niin tuntuu aika naurettavalta et pelkäsin, mutta sillon ku katoin, se teki pahaa, ku en niin hirveesti ees kauhuleffoist perusta.... Mut kaveri ku pakotti... ;D Mukavaa viel, ku asun ihan yksin yläkerrassa (siskot on muuttanu pois) ja siel on tyhjiä huoneita ja semmost. Ekoina yönä mielikuvitus lens... Ne jotka kattoo sen: se ei välttämättä jonkun mielestä oo mitään, mutta mä en oo kauheempaa leffaa nähny! Mä en ees haluu tietää et millanen se japanilainen versio on ku se on K18, ja tää vaan K15. Tääki oli tosi kauhee, ja yleensä ne on ylisuojelevia ne rajotukset, mutta japanissa ne on ehkä liiankin pieniä... IIIK! Oon kyl nähny sen kaupassa, mutta jos en haluu seota tai kuolla kauhusta, en ota riskiä! Tulispas pitkä wiesti... XD

• Marko1982
        mon_key kirjoitti:

...jonkun mielest Kauna on ihan tyhmä. Meijän luokal yks kauhuleffa-fani sano et se oli tyhmä ja siin oli joku "määkivä ämmä". Mä ajattlin et ei se varmaan ees oo pelottava. Katoin sen sitte noin muutama viikko sitten kaverilla ku sen porukat ei ollu himassa. Katottiin se viel yöllä pimeessä. Mun ei tarvinu nähä ku ekat 15 min, ni en pystyny kattomaan... Mä en oo koskaan nähny aiemmin niin aavemmaista elokuvaa. Se on semmonen, että sillon ku vähiten odottaa, alkaa tapahtua, ja ei kivalla tavalla... Nyt kun sitä myöhemmin ajatttelee niin tuntuu aika naurettavalta et pelkäsin, mutta sillon ku katoin, se teki pahaa, ku en niin hirveesti ees kauhuleffoist perusta.... Mut kaveri ku pakotti... ;D Mukavaa viel, ku asun ihan yksin yläkerrassa (siskot on muuttanu pois) ja siel on tyhjiä huoneita ja semmost. Ekoina yönä mielikuvitus lens... Ne jotka kattoo sen: se ei välttämättä jonkun mielestä oo mitään, mutta mä en oo kauheempaa leffaa nähny! Mä en ees haluu tietää et millanen se japanilainen versio on ku se on K18, ja tää vaan K15. Tääki oli tosi kauhee, ja yleensä ne on ylisuojelevia ne rajotukset, mutta japanissa ne on ehkä liiankin pieniä... IIIK! Oon kyl nähny sen kaupassa, mutta jos en haluu seota tai kuolla kauhusta, en ota riskiä! Tulispas pitkä wiesti... XD

the ring

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe