Kaikki alkoi lännessä ja meillä Venjän vauraus kateudena ja uskottii Neuvostoliiton tapaiseen kaatamiseemma valuutankin keinoin !?
Lännen Ukrina politiikka on täysin ristiriidassa Jukoslavian ja Kiinankin tavotteiden kanssa, mutta sitä ei kansojen saada ymmärtää länsi medioiden avulla !?
Ei Ukrainassa sotia ilman länttä, eläisi turvattua elämää Venjänkin kanssa, ei sopinut lännelle !?
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Tämäkin sota nielee Suomenkin varoka ja rahoitetaan kuin epäillyn Airisto helmen liiketoinia, ei lännessä ole muita kuin konkurssi valtioitailman rahanpesua !?
- Anonyymi
Venäjä hyökkäsi ukrainaan. Ei toisin päin.
- Anonyymi
Ei vaan tuo on totuus! Venäjä se hyökkäsi Ukrainaan eikä päinvastoin! Koita jo venäjän pässi ja putlerin nuolija ymmärtää se.
- Anonyymi
Sinähän se unessa olet itse!
- Anonyymi
"Venjän vauraus"
Et ole näemmä koskaan käynyt Venäjällä! 😁😁😁😁😁 (Noh, ehkä Venjä todella on vauras mielikuvitusvaltio jossakin.)
Itse kävin "vauraassa" Neuvostoliitossa jo vuonna 1976. Kerrostalon rappukäytävän lattialla oli kahden sentin paksuinen likakerros, enkä uskaltanut koskea kaiteisiin kiivetessäni kolmanteen kerrokseen, koska kaiteita ei ollut pesty 30 vuoteen.
"Vauraan" maan asukkaat olisivat ostaneet vaatteetkin päältäni, mutta en myynyt. - Anonyymi
Venäjä on pahuudenvaltakunta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214