Ei ole kovin harvinaista, että sekoitan viikonpäiviä.
Olen elänyt jo pari päivää väärässä päivässä.
Mennyt sellaiseen paikkaan, jossa vietän perjantaita,
mutta petyin pahasti kun avasin yleisen tietokoneen kalenterin.
Jostakin syystä olen aina ollut huono kalenterissa.
Opin kuukaudet suhteellisen myöhään.
Suku aina muistutti minua juhlapyhistä ennakkoon.
Ei ollut epätavallista sekään, että huomasin juhlapyhiä myöhään.
Kaupat olivat kiinni ja kadut olivat tyhjät.
Piti kysyä, että mitä juhlitaan tänään.
Olen elänyt väärässä viikonpäivässä
Anonyymi
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen joutunut aina vastaa itsestäni lapsuudesta aikuisuuteen naisenakuin tänne eläkepäivilleni asti. Minulla on siksi aina pöytäkalenteri noin 1 -2 e,irtoaa Saiturin pörssi. Kuin ilmainen seinä allakka.Jakavat apteekit ainakin nitä itä- Helsinki! Pysyn kinni päivissä.Kuin ajan hallinta on edellen käytössä.Uni ja ruokarytmi.Ulkoilen paljon, säällä kuin säälä,säät ei estä ulkoilua.Mahdollista kun 69v.eläkellä.Yksin toki mitailen päivät pitkät katuja ,polkuja.Kun aamunvirkku ja illan torkku.Kadoitaisin koko elämän.Ellen pitäisi kinni päivärytmi ymm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170