kesällä, vaan lorvii päivät pitkät ja kinuaa isältään rahaa. Sanoin ettei saa antaa heille jos ei tee mitään, laittas ne töihin tai teettäis kotitöitä. Osaavat kyllä kun heille neuvoo ja kyttää vieressä.
Minusta on kauheeta kun 13 v ei ee mitään. Munlapset on kyl 15 v ja 16 mutta heillä on rankempaa koulussa, joten en patista niitä töihin, huilata pitää.
Luulevat että olen ilmainen kodinhoitaja eikä kotona tehdä mitään vaan sotketaan päivät pitkt.
Onneksi on täällä tosi harvoin, mutta voisi sitli tuoda ruokaa ja asioita mukanansa, ja mennä töihin.
Ovat koulussa hyviä oppilaita mutta armottoman laiskoja. Mun on keskitasoa ja ahkeria, mutta ei vielä kantsi töihin mennä.
Meillä on kyllä rahasta tieukkaa et miehenl apet voisi mennä vaikka postia jakaa tai lakasee katuja. Kun ei asu täällä emme ole velvollisia mkaseleen heille mitään. piste.
Miehen lapset ei tee töitä
Anonyymi
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086