Miten käy Venäjän?

Venäjän politiikka on näköalatonta ja fokus näyttää olevan diktatuurin vahvistamisessa. Yhteiskuntaa ei uudisteta, vaan sen kehittyminen estetään.

Talouden kehitys tulee olemaan surkeaa johtuen pakotteista. Sotakaluston korvaaminen ja uudistaminen Ukrainan sodan jäljiltä tulee kestämään kymmeniä vuosia.

Ainoa merkittävä kumppani Kiina ei arvosta Venäjää, jonka ostovoima on samalla tasolla Vietnamin kanssa. Sotilaallinen yhteistyökin on niin ja näin. Venäjä on paljastunut kyvyttömäksi. Kiina kiinnostuu Siperian asumattomista alueista.

Ennen hyökkäystä Krimille venäläiset pääsivät jo ulkomaanmatkailun makuun. Nyt se on käynyt mahdottomaksi. On pysyttävä ryssänmaalla.

Sodan jälkeen venäläisille alkaa paljastua totuus. Suurin osa kieltää sen, mutta se nakertaa uskoa omaan oikeassa olemiseen ja Putiniin.

Putin ei kykene lupaamaan oikeasti mitään hyvää venäläisille. Uhriutuminen ja lännen syyttely ei tuo leipää suuhun.

Luonnonvaroiltaan maailman rikkain kansa on tyrinyt tulevaisuutensa totaalisesti.

5

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysytkö, miten käy Venäjän?
      Kun pitäisi kysyä, miten käy globalistien Ukrainan?

Miten menee läntisillä mailla ilman öljyä, kaasua, energiaa yleensä?
      Lopettakaa naurut, minä ajattelen.

• Anonyymi

Vilja... viljatuotteet... ainekset... EU pakotteet alkaa polttaa länttä, ja Suomessa hinnat nousussa, maatiloja lopettaa.
        Hurratkaa nyt natottajat. Suomihan on menossa Natoon, ja siellä on rauha?

• Anonyymi

Venäjän kansa pitäisi saada pois siitä umpiosta jossa se nyt elää. Putinin hallinnon vastustus, ja alasajo alkaisi siitä.

• Anonyymi

Kyllä venäläisten pitää itsekin toimia ja herätä .
      Venäjällä on raskaat ajat edessä sen tietää kaikki mutta kuinka pitkälle venäläiset antavat Putinin mennä jo nyt sotakorvaukset ovat niin massiivista luokkaa ettei kyseinen valtio pysty kehittämään omaa maataan vuosikymmeniin edes tasolle missä se oli ennen älytöntä ja lapsellista Putinin hyökkäystä naapurivaltioonsa Ukrainaan.

Länsi kyllä tulee auttamaan Ukrainan osaltaan nopeastikin jaloilleen mutta venäjää tuskin enään auttaa kukaan eli viime kädessä pitkällä aikavälillä venäläinen tavallinen ihminen on se joka hyvinvoinnissaan tämän kaiken tulee maksamaan ...on se karu tulevaisuus .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe