Moi. On ollut hankala tilanne, koska en lastenvalvojan vuoksi pysty tapaamaan lapsiani. He ovat 20 ja 22 vuotiaita ja eivät halua tavata minua.. Kuinka tässä tilanteessa toimisi?
Kammoittava tilanne
11
166
Vastaukset
- Anonyymi
No, et voi pakottaa aikuisia lapsiasi tapaamaan sinua. Tiedätkö syytä miksi eivät halua tavata? Kuinka lastenvalvoja liittyy tähän? Jospa tilanne korjaantuisi ajan myötä ja voisit tutustua lapsiisi ja kuulua heidän elämään. Mieti kuinka se voisi toteutua.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa nimettömänä toisen henkilön nimissä esiintyminen?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa nimettömänä toisen henkilön nimissä esiintyminen?
Minulla ainakin aiheuttaa huvittuneisuutta. Tarkoittaakohan se huumoria? Useimmiten se tahaton huumori on sitä parasta. ; )
- Anonyymi
Vihaan eksyminen on sitäkin hirvittävämpää. Ammun saadessa.
- Anonyymi
En tajuu miten tää lehmä liittyy näihin juttuihin?
En mä mitään kuvittele, vaan luen näitä juttuja, jotenkin aina joku menee aiheen ulkopuolelle. - Anonyymi
Koira.
- Anonyymi
?????????
- Anonyymi
Oletko varma etteivät halua tavata? Ovatko itse niin kertoneet sinulle? Jos eivät, yritä saada lapsiisi yhteys ja kerro että haluat tavata.
Jos eivät halua tavata, yritä selvittää mikä on esteenä ja korjaa tilannetta mahdollisuuksiesi mukaan. - Anonyymi
Lapsesi ovat aikuisia, lastenvalvoja valvoo alle 18 vuotiaan etuja, mutta sinun pitää itse rakentaa suhteet uudestaan aikuisiin lapsiisi.
- Anonyymi
He ovat täytettyä 18 v. Suomen lain mukaan täysi ikäisiä! Mikään elin ei voi puutua siihen .Suomessa on itse määräämis oikeus!
- Anonyymi
Ja sana ja ilmaisuvapaus.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748