Miksi ihmeessä vielä nykyaikana Alko monopolina pitää sunnuntaisin kaupat suljettuna? Todella käsittämätöntä, todella epätasa-arvoista, asiointia hankaloittavaa varsinkin nyt kun olen siirtynyt autoilusta polkupyörään.
Suomi, herää palvelemaan kansaasi nykyajan vaatimusten mukaisesti. Kuka siellä vielä jarruttaa. Kirkko??
Aukiolo ajat
Anonyymi
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Tee itse käymistuotteita vai vaikka pontikkaa niin ei tarvitse itkeä ja mikset osta tarpeeksi lauantaina, niin paljon ettet kykene juomaan kaikkea.
- Anonyymi
miksi et osta kotisi alkon tuotteita riittävästi ,niin sitä sinulla on jos tarve käyttää sunnuntaisin tai arki pyhät?Jokin syyhän asian sinulla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833