Olen päättänyt irtisanoa itseni Live promoters osta (puhelinmyynti/lehtimyynti) Pitkiä päiviä, surkea palkka (provikka) ei pohjapalkkaa eli jos et myy et saa rahaa. Kyseisessä työpaikassa ei ole mitään etuja (lääkäri, työmatkat yms.)
Esimies ainoastaan iloinen kun saat myytyä, muuten ei ole tyytyväisiä. Puhelinmyynti firmoissa tienaa ainoastaan omistajat, työntekijät todella huonosti.
Moni ihminen on soittaessani sanonut, että ei halua et heille soitetaan tai et rahallisesti tiukkaa tai et eivät uskalla tilata mitään tämän maailman laajuisen hintojen nousujen takia. Itse kumminkin suhteellisen sosiaalinen ja myyvä ihminen. Lähden vielä takaisin opiskelemaan vielä enemmän, että ei tarvitse edes koskaan harkita puhelinmyyntiin menemistä töihin, joillekin sopii kyseinen työ ja jollekkin ei. Mielestäni puhelinmyynnin palkkaus pitäisi nostaa ja pitäisi olla myös Suomessa sellainen palvelu et ne ihmiset jotka ei halua et heille soitetaan niin ne blokataan suoraan listoilta pois, niin on aikaa soittaa heille jotka haluavat et heille soitetaan.
Telemarkkinointia lehtien parissa ei enää ikinä!
Anonyymi
1
187
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kun lähdit pois, toiselaisiin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180