Koulu lopettaa sisäilma ongelmien takia
Hirsikoulu
21
1842
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleekohan tilalle ampumarata hirvikoulua varten?
- Anonyymi
Sehän onkin täynnä ilmavaivaisia
- Anonyymi
Ei ole mikään ihme kun hirret kasataan syksyn pahimman räntä sateen aikaan ilman mitään suojaa,kastellaan kaikki rakennus tarvikkeet jo rakennus vaiheessa pilalle, huomasin rakennusvaiheessa että tuosta ei hyvä jatkossa seuraa
- Anonyymi
Tuntuu että kaikki julkiset rakennukset täällä on homeisis,rakennus vaiheessa tarkastaja ei valvo työ maata tarpeeksi hyvin
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Olen täällä sen vuoksi, etä haluaisin muuttaa Pudasjärvelle. En tunne paikkaa, mutta uskon, että viihtyisin siellä. Haluaisin asua pienellä paikkakunnalla, en isossa kaupungissa.
Olen satavarma, että Pudasjärvellä on hyviä asuntoja ja hyvä ilma ja varmaan kivoja ihmisiäkin.
Muuttohomma ei ole vielä edennyt konkreettiselle tasolle. En tiedä miten pääsisi alkuun. Mistä saa tiedon millaisia asuntoja on tarjolla.- Anonyymi
Kysele Pudasjärven vuokratalot Oy
- Anonyymi
" Olen täällä sen vuoksi, etä haluaisin muuttaa Pudasjärvelle".
Siinäpä varsinainen nero! Täällä vain sen vuoksi..... - Anonyymi
Terve menoa takapajulaan yrittäjät ainaskin käsittömän avuttomia tarjomaan palveluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysele Pudasjärven vuokratalot Oy
Kiitos asiallisesta vastauksesta :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Olen täällä sen vuoksi, etä haluaisin muuttaa Pudasjärvelle".
Siinäpä varsinainen nero! Täällä vain sen vuoksi.....Kommentistasi päätellen taidat ärsyyntyä helposti. Ei se mitään, toivottavasti vähän helpotti.
En ole täällä VAIN SEN VUOKSI....
Mutta edelleen haluaisin muuttaa Pjärvelle. Olen täällä senkin vuoksi, että haluan katsella mitä kaikkea täällä on tarjolla ja onhan täällä vaikka mitä. Tämä on minulle ihan uusi maailma . Hieno homma, että muutkin kuin nerot saavat olla täällä ja lueskella ja kirjoitella ihan mistä vaan. Tämä alkaa vaikuttamaan tyhjänpäiväiseltä, joten lopetan tämän jutun tähän.
Jossakin lehdessä oli vähän aikaa sitten juttu Pjärven vuokra-asuntotilanteesta ja siinä sanottiin, että kohtuuhintaisista vuokra-asunnoista on pulaa Pjärvellä. Ajattelin jo silloin, että jos on varaa vähän kalliimpaan asuntoon, niin onko niitä tarjolla. - Anonyymi
Älä helv.....ä muuta pudasjärvelle täällä ei ole kuin lestareita ja tyhmiä demareita sekä vielä tyhmempiä kepulaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä helv.....ä muuta pudasjärvelle täällä ei ole kuin lestareita ja tyhmiä demareita sekä vielä tyhmempiä kepulaisia.
No mikäs se sinä sitten olet?
- Anonyymi
Tämä on ihan höpökirjoittelua, aivan perätöntä. Ei missään ole tällasta kuulunu. Trollien kirjoittamaa.
- Anonyymi
Tolli siellä on käyny haisemassa. Se haju ei lähde kuin polttamalla!!
- Anonyymi
Mainostetaan hirsi pääkaupunkina vaikka onkin tosiasiassa hirsi home kaupunki.
- Anonyymi
Hyvä tietää, että Kontion taloissa on tuota ongelmaa. Osaapahan välttää.
- Anonyymi
Oisko hirsipuu kaupunki sopeva nimike?
- Anonyymi
Kaukana hirrestä liima puu palkkia se on.
- Anonyymi
Kuvitteleeko joku oikeasti, että ”oikea” hirsi hengittää läpi koko hirren?
- Anonyymi
Juu varmaan
- Anonyymi
Niin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707