Uusia asuntoja. Vanhatkin jo purkukuntoisia.
Tohmajärvelle
3
1358
Vastaukset
- Anonyymi
Niin näyttää olevan aloittaja jo Spurku kuntoinen.??!!
- Anonyymi
Jaa, miksi niitä tyhjillään olevia vuokra-asuntoja ei osoitetan Ukrainan pakolaisille?
- Anonyymi
Miksi edes auttaa Ukrainalaisten mielen ongelmoitumista. Jos pitää tieto paikkansa, ettei nää ihmiset edes suunnittele muuttavan pysyvästi maahamme kuin muut maahanmuutajat. Pahinta Ukrainalaisille olisi muuttaa tänne, jossa ei ole mitään tekemistä ja erikosiesti suunnitteluakaan eri kulttuuriin / elinympäristöön sopeutumiseen - pysyvästi. Tää epävarmuus olisi pahinta mielenongelmoitumisessa.
Edelleen toistan. Ajatellen ongelmien minimoimista - Ukrainalaisten tulisi evakoida väestönsä oman maan sisällä. Alueeille, joissa sodasta ei ole fyysisesti tietoakaan. Onneksi sotaa käydään pienillä alueilla kokonaisuus huomioiden.
Välttyisivät "matkustelun" tuomista ja liittyvistä ongelmista.
Markku Lievonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717