Foorumilta on ilmeisesti kadonnut keskustelu Nro 0311 aka hennibi tarinointia?
Kadonnut keskustelu
13
1653
Vastaukset
- Anonyymi
Voit laittaa palautetta ylläpidolle. Silloin he palauttavat sen ketjun takaisin.
Täällä on häirikkö käynyt poistamassa ketjuja aikaisemminkin ja ylläpito on ne palauttanut.Minäkin olen laittanut palautetta, kyselyn että mihin ihmeeseen kadonnut??
Vielä ei lutka ole saanut vastausta...
Nro 0311- Anonyymi
0311 kirjoitti:
Minäkin olen laittanut palautetta, kyselyn että mihin ihmeeseen kadonnut??
Vielä ei lutka ole saanut vastausta...
Nro 0311Siellä ne ovat samassa mapissa Ö josta löytyy myös runsaasti Heinolan sedän seuranhakuilmoituksia. Onneksi savottamiesten palleista löytyy taas uutta mielenkiintoista luettavaa, ylläpitokin on tajunnut niiden arvon ja perinnehistorian merkityksen.
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ne ovat samassa mapissa Ö josta löytyy myös runsaasti Heinolan sedän seuranhakuilmoituksia. Onneksi savottamiesten palleista löytyy taas uutta mielenkiintoista luettavaa, ylläpitokin on tajunnut niiden arvon ja perinnehistorian merkityksen.
Mikä ihmeen sekoilija tämä on????
- Anonyymi
Onneks onkin poistettu. Puhdistuis ees joskus tääkin paikka.
- Anonyymi
Eihän sitä ole pakko seurata ja lukea jos ei asia kiinnosta...
Toivon mukaan pääsemme jatkamaan lutkan seikkailuita ;) Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä ole pakko seurata ja lukea jos ei asia kiinnosta...
Toivon mukaan pääsemme jatkamaan lutkan seikkailuita ;)😍👌😍
- Anonyymi
Nolosti kävi😂
- Anonyymi
666
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111