Onhan se surkeaa, jos koronasta ei seurannutkaan tätä hyvää, eli etätyön yleistymistä.
https://edition.cnn.com/2022/06/01/tech/elon-musk-tesla-ends-work-from-home/index.html
Musk haluaa Teslan työntekijät takaisin konttorille
5
135
Vastaukset
- Anonyymi
Etätyön ajat ohi sitten hanskahommiin kaikki.
- Anonyymi
Oletko Teslalla töissä?
- Anonyymi
Eli halutaan parittaa työntekijöitä keskenään. Kyseessä siis ihmiskauppa ja paritus.
- Anonyymi
Elon Musk on älykäs mies. Hän hokasi tietenkin metriikkoja seuraamalla että Teslan ja Space X tuotekehitystyö sakkaa kun ihmiset ovat kukin missä ovat etäilemässä. Hän halusi että tiimit toimivat ja tuottavat näkyvää mitattavaa edistymistä. Etätyössä toimivat vain yksilöt mutta lisäarvoa tuottava tiimityö vaatii ihmisten kylkikosketusta toimistolla. Peukut Elonille.
- Anonyymi
Tuossa on eittämättä totuuden siemen. Kyllähän tiimityö on ihan toista paikan päällä. Tosin tämä riippuu kyllä tiimiläisistäkin: joidenkin introvertti-olmien kanssa on sama missä työskentelee, kun niistä ei saa mitään irti rautakangellakaan.
Ja onhan se niin, että huipputuloksia ei saa kuin uhraamalla itsensä, jos se ei miellytä niin työskentele jossain muualla. Enkä muuten itse laske itseäni tähän huippuosaajien kategoriaan, olen siihen liian laiska ja mukavuudenhaluinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096