MIten voi olla mahdollista, että naisen ex-mieskaveri jaksaa edelleen häiriköidä öisin soittamalla ovisummeria ja vaatimalla päästä sisään? Oon nyt viikon käyny tapailemassa uutta naista ja kolmena yönä on sen exä käynyt häiriköimässä. Tää mun muija on eronnu exästään jo noin vuosi sitten. Vittu mikä luuseri!
Luuseri exä soittelee ovisummeria?
6
1189
Vastaukset
- Anonyymi
Viikon tapaillut uutta naista ja viettänyt öitä sen luona!?
Joo just niin. Paljonko maksat naiselle "vierailuistasi"? Olet tainnut valita väärän naisen yöseuraksesi. Maksamalla pikkuisen enemmän, saat mitä haluat ilman "loosereiden" häiriköintiä.
Sitä saat mitä tilaat! Katso itse, looseri, peiliin! - Anonyymi
Katkera kaljaveikko se siellä vaan häiriköi. Kyllä ne aikanaan ymmärtää lopettaa.
Ehkä kannattaa miettiä miten naisesi on alun perinkään ollut tuollaisen luuserin kanssa.
- Anonyymi
Oletko varma,että erosta on vuosi?pari kuukautta sitten voinut saada asumuseron ja harkinta-aika päällä?
- Anonyymi
Oletko miettinyt jos nainen pelailee teidän miesten kanssa ja aiheuttaa tavoin toiselle pahaa mieltä voi olla, että sinä olet seuraavaksi sielä ovisummerilla ruikuttamassa
- Anonyymi
eihän nainen välitä kummastakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337