Mikähän mahtaa olla vikana, kun ei meinaa mennä ykkönen päälle?
Vaihdelaatikko!
4
479
Vastaukset
kytkimen säätötarvetta? Jos vaikka vapaaliike on turhan suuri.
- Janne
Kokemuksesta voin sanoa että 2golffien, audi-80, jetta, passat, 84--> vaihdelaatikot eivät kestä millään. Helpommalla pääsee hakemalla romikselta edullinen vaihdelaatikko ja vaihtamalla sen.
Esim: Audi 80 vm83 1.6D 400 000km--->950 000km
6vaihdelaatikkoa meni 7vuoden aikana. Parhaiten kesti bensa audin laatikko. - prs suti
ton jannen kirjotuksia
jos ei osaa tehdä muuta kun vaihta laatikon joka kerta niin vaihtakoon sitten, muttei sitä tarvi yleistää.
-onko vapaaliikettä
-onko vapaaliike liian iso
-sitten tärkein onko kytkin kunnossa
-onko koitettu säätää siitä hiukan tarkasta muhvista joka tulee kiinni siirtäjän akseliin.
-eihän ole koitettu vaihtaa öljyjä siitä ropusta jossa on joku torksi tai kuusiokolo alle 13mm
-onhan laatikossa oikeat öljyt
ps missä auto on voisin jeesiä jos on lähellä.- 2 Golf
Kiitoksia kaikille vastanneille.
Olen myynyt golffin ja ostin tilalle vm.85 jetan.
Mistäköhän saisi jettaan tuning osia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151