Joku mättää

Anonyymi

Se on kyllä ihan paikkaansa pitävää että miehet ja naiset ovat ihan eri planeetoilta. Ainakin itsellä on tämä kokemus, miehet tuntuvat olevan liian jäykkiä, tunteettomia ja ilkeitä. Kokemus on että hyvin paljon vanhemmat miehet 60-70 vuotiaat ovat yleensä olleet herrasmiehiä ja kohteliaita. Ehkä vanhemmat miehet ovat sitten siitä keskivaihe planeetalta.

14

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän miehet parane vanhetessa, kaikki turha lapsellisuus jää väliin, 50 miehet on just parhaita, viel on ulkonäköä ja huumoria, elävät elämänsä parasta aikaa. Sit nämä 30 miehet on niin lapsellisia, niin kuin tänääkin näki. Turha esittäminen pois! Ei naiset siihen ihastu, se on ihan turhaa ne huomaa, jos huomaa ja vähiten,kun esittää! 60-70 miehet on jo niin tasapainossa elämän ja itsensä kanssa niin ne näkyy niin hehkuvana!

• Kiitos. 😊

• Anonyymi

Niin sellainen kohteliaisuus ja huumorintaju vetoaa todella paljon ainakin itseeni ja vetävät jalat alta. Ei tarvitse olla mikään naistennaurattaja vaan ihan oma itsensä ja saa olla ujouttakin. Jalat maassa oleva. Yleensä miehet jotka lähestyvät ovat paljon vanhempia. (ap)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sellainen kohteliaisuus ja huumorintaju vetoaa todella paljon ainakin itseeni ja vetävät jalat alta. Ei tarvitse olla mikään naistennaurattaja vaan ihan oma itsensä ja saa olla ujouttakin. Jalat maassa oleva. Yleensä miehet jotka lähestyvät ovat paljon vanhempia. (ap)

Vanhemmilla miehillä se tulee luonnostaan, kun älykkyyttä on, mutta ei kaikilla. Hyvä huumorintaju pitää olla, en kestä tosikoita, en miehissä enkä naisissa. Jalat maassa oleva ehdottomasti, itsestään on turha luulla liikoja😅 mua sävyttää ehkä vähän tyhmiä juttuja nakkelevat miehet, niin kui eräs mies sanoi tänää, että meillä on samanlainen ajatusmaailma, mutta sekin on kivaa aina vähän seksuaalisesti virittynyt tunnelma, pieni flirtti kokoajan , kosketuksiin asti, mutta leikki leikkinä. Niin ne on parhaita, mua lähestyy sekä että, ehkä enemmän nuoret miehet😅😅...mutta vanhempien kanssa mulla on enemmän hauskaa.

• Anonyymi

Sinä tule tänne kirjoittamaan järkeviä mielestäsi ja käyt matkalla haukkumassa muut naiset lapsellisiksi? Hävettäisi olla sinä.

• Anonyymi

Täältä sivusta uteliaana kyselen, etä mistä ihmeestä sinä luit tuosta aloituksesta mitään naisiin viittaavaa? Näetkö useinkin asioita mitä muut ei näe?

• Anonyymi

Naisten pitäis opetella ymmärtämään!

• Anonyymi

Mitä muka? Ylpeyttäkö?

• Anonyymi

En kyllä jaksa enää ymmärtää, kun ihan tyttönä on aikaisemmin kuunnellut vastakkaiselta sukupuolelta ulkonäöstä kommenttia ja muutenkin väheksymistä niin kyllä se jättää jälkiä, pieniäkin joka vaikuttaa vieläkin jollain tapaa. (ap)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muka? Ylpeyttäkö?

Miesten tunne-elämää ja huomioida niitä paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä jaksa enää ymmärtää, kun ihan tyttönä on aikaisemmin kuunnellut vastakkaiselta sukupuolelta ulkonäöstä kommenttia ja muutenkin väheksymistä niin kyllä se jättää jälkiä, pieniäkin joka vaikuttaa vieläkin jollain tapaa. (ap)

Minua ottaa tuo älynlahjojen vähexyminen huomattavasti enemmän niinku pattiin

• Anonyymi

Juustokuita ne on kaikki. Juustokuun leikkaamisisa ei tule niin riitaa yksin vedellessä.

• Anonyymi

Näin kirjottaa miehet jotka luulevat olevansa charmantteja leonardo dicaprioita mutta todellisuudessa o at vain paskasakkia.

Mikään ei ole kamalampaa kuin 50 vuotiaat miehet. Kaikki itserakkaita ja omaneduntavoittelevia ja sellaisia lipeviä lätysköjä.

Nainen sen sijaan on 50 vuotiaana empaattinen ja mukava ja sellainen..

• Anonyymi

Ei mulla vaan ole juurikaan ollut tollasia ongelmia miesten kanssa. Hyvin samamlaisia he pääosin ovat kuin naisetkin. Tunnen lähinnä fiksuja, asiallisia, puhuvia ja mukavia miehiä, monen ikäisiä. Varsinkin nuorissa miehissä on todella paljon tuollaisia miehiä. Vanhemmat miehet tuppaavaat usein olemaan vähän eri ajan kasvatteja ja siksi käytökseltään paljon jäykempiä ja muodollisempi ja aika holhoaviakin osa. Kyllä vanhemmissakin miehissä tietenkin ihan ok tyyppejä on, jos nyt isää itselleen etsii. Tosiaan tuollaiset 60-70 vuotiaat kyllä usein ovatkin hyvin kohteliaita ja hyväkäytöksisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe