Tupakointi on kyllä tosi vanhanaikaista

Anonyymi

Jos nyt olen ihan rehellinen niin onhan tupakointi melkoisen vanhanaikainen tapa. Jotenkin semmosta typerää ja kallistakin. Miksi ihmeessä tervata nykyään enää keuhkoja kun on sähkötupakka ja nikotiinipussit keksitty. Joka vuosi tupakoivien määrä vähenee tuhansilla. Onhan se tupakointi melkoista white trahs hommaa.
Olisiko aika sinunkin jo tulla tälle vuosituhannelle ja siirtyä vähemmän haitallisiin tuotteisiin?

8

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tupakointi ja vastaavat riippuvuudet kuuluvat duunaritasoon ja -perimään

• Anonyymi

Tupakka tuli Suomeen 1600 luvulla. Barokkimusiikki on samalta aikakaudelta. Että on tosi muinaisjäännös.

• Anonyymi

Olen polttanut jo viime vuosituhannelta, joten olen kantanut mukanani historiaa.
      Sen verran olen vanhanaikainen, kuljetan vanhaa aikaa nykyaikaan.
      Hinnatkin olisivat saaneet pysyä vanhanaikaisina.

• Anonyymi

Hyvä että hinnat nousee. Jos ei älyä lopettaa niin sen seurauksena talous kärsii ja terveydelle voi sanoa hei hei. Jos ei vielä ole terveysongelmia niin pian on. Se tupakkayskä on alkavan keuhkoahtaumsn merkki . Sinullakin se yskä jo on. Limaa erittyy ja jatkuvasti saat olla kakomassa. Lemuat järkyttävälle ja pilaat monien hengitysilman saasteillasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että hinnat nousee. Jos ei älyä lopettaa niin sen seurauksena talous kärsii ja terveydelle voi sanoa hei hei. Jos ei vielä ole terveysongelmia niin pian on. Se tupakkayskä on alkavan keuhkoahtaumsn merkki . Sinullakin se yskä jo on. Limaa erittyy ja jatkuvasti saat olla kakomassa. Lemuat järkyttävälle ja pilaat monien hengitysilman saasteillasi

Varmaankin edelleen tupakan myynti tuottaa aika suuret verotulot.
        Mua ei ainakaan yskitä vielä, tiedoksi vaan sullekin. Ei tule limaa eikä kakomista.
        Se on pakko myöntää, että varmasti lemuankin tupakoimattomien mielestä.
        En kyllä polta savuttomien välittömässä läheisyydessä, eli vapaasti voivat hengittää savutonta ilmaa.

• Itse suosittelen Brändin KOZMO -tuotteita.
      Nikotiinipusseissa on paljon eroja. Hyvän ja huonon nikotiinipussin erot ovat kuin hyvällä viinillä ja kiljulla. Laadukkaat pussit ovat niin maun, kuin pussin sisällön puolesta laadukkaita. Suosittelen brändin KOZMO-tuotteita. Asiakkaat ovat olleet todella tyytyväisiä. Ei ole mitään halpaa kuraa vaan kunnon laatu tuote. Ovat niin maun, kun pussin laadun suhteen kärki kastia.
      https://www.tukkupussit.fi/c/brandit/nikotiinipussit/kozmo

Tuoreen tutkimuksen mukaan Nikotiinipussit ovat maailman vaarattomin ja haitattomin nikotiinivalmiste:
      https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/nikotiinipussit-ovat-ylivoimaisesti-haitattomin

Alkuvuoden tupakkavero muutti radikaalisti nikotiinipussien netti tilaamisen. Suosittelen lukemaan alla olevat linkit huolellisesti:
      https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/tarkeaa-tietoa-nikotiinipussien-netista-tilaajalle
      https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/vinkkeja-yrityksen-taustojen-selvittamiseen

• Anonyymi

Aloittaja puhuu vähemmän haitallisista aineista. Näinköhän on ?
      Keuhkolääkärit ovat jo nyt kauhuissaan, kuinka tulevaisuudessa tulee lisääntymään kaikki keuhkosairaudet juurikin sähkötupakan " ansiosta ".
      Ja nämä nikotiinipussit ja nuuskat, voi ienraukat, kun suussa alkaa muhia aikapommi, alkaen ensin parodontiitista, ja johtaen vakavampiin suun ongelmiin, jotka voivat johtaa äkillisiinkin sydänsairauksiin.

Itse olen sen verran vanhanaikainen, että edelleen valitettavasti polttelen tupakkaa, eli en oikein ole paras ihminen tuomitsemaan ketään minkään käyttämisestä, mutta tiedostaen kuitenkin vaarat.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe