Anteeksi etten ole pariin viikkoon kirjoittanut. Missäköhän silmälasit tehdään? Samperi, kun he keksisivät itsestään puhdistuvat linssit, mutta niistä voisi kyllä erittyä silmiin pudhistusainetta. No tietenkin se olisi silmäystävällistä. Silmäystävällinen tarkoittaa, ettei ko. aine rasittaisia silmiä millään tavalla. Minkäs teet oon rillipää enhän muuten sua mä nää. Nuo sanat ovat Antti Pääkkösen yhdestä laulusta. Hän on nykyyän jo aikuinen mies. Antti Pääkkönen on lähtöisin Etelä-Pohjanmaalta. Tapasin Viljan perjantaina. Siitä voisinkin kertoa seuraavaksi.
SUNNUNTAI 12 KESÄKUUTA
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa kirjoitit meille kaikille lukioille,Moni varmaan olikin jo huolissaan missä olet? Lomallako vai netti paastoa?Kirjoitat niin elävästi. Hyvä iltaa, aamua, kuitenkin hyvää alkava viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170