En saa oikeutta Kehitysvammaisten leirille

Anonyymi

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma miksi kaikki muut Kehitysvammaiset pääsee kesäleirille eli miksi muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille vammaissosiaali työntekijä myöntää maksusitoumuksen? Miksi minulla vammaissosiaali työntekijä puolella huudetaan minulla ei muka ole oikea diagnoosi Lievä älyllinen kehitysvamma? Eka diagnoosi on ollut itsellä MBD oireyhtymä. Miksi en saa oikeutta edes Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vammaisten kuntoutukseen tai toiminta terapiaan. Ei ole meitä usean diagnoosi saaneita asiakkaita ajatellen oikein, että muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset saavat maksusitoumuksen Kehitysvammaisten kesäleirille ja vammaisten ratsastus terapiaan vaikka itselläni lukee omissa lääkäri lausunnoissa Lievä älyllinen kehitysvamma. Vuosi sitten kysyin kehitysvammma lääkäriltä miksi muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset saavat oikeuden päästä kesäleirille ja vammaisten ratsastus ryhmään ja toiminta terapiaan ja saa vielä Taksikortti jutun. Niin Kehitysvamma lääkärit huutaa minulla muka ADHD syynä että siksi en saa samoja asioita kuten muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet. Väärin minua kohtaan, kun lisäksi muista Kehitysvamma puolella olevista ryhmässä minut estetty kohdataan some sivuilla muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset valittaa miksi jumitun yhteen samaan asiaan. Suoraan sanottuna minun tekisi mieli joskus tappaa toinen asiakas jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi, koska ne pääsevät kesäleirille ja vammaisten ratsastus ryhmään ja toiminta terapiaan ja saa Taksikortti jutut. Minun syrjintää on usean diagnoosi ihmisenä. Tietenkin minulla on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena oikeus vaatii selvittä uusiksi Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi jos minulle ei myönnetä samoja asioita kuten muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille? Vai onko? Miksi me joilla on entinen MBD eli ADHD joudumme Lievän älyllisen kehitysvamman diagnoosille jos me ei saada samoja asioita kuten kaikki muut Kehitysvammaiset asiakkaat saavat. Miksi vain ne joilla on ADHD ja muita diagnoosi saavat Kehitysvamma puolella käytös häiriöt mutta ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma eivät saa käytös häiriötä vaan ne joilla ei osata erottaa onko ADHD, Autismi tai Skitsofrenia se oikea diagnoosi jolloin meille laitetaan sekä että diagnoosi jutut. Tietenkin me joiden kohdalla lääkärit eivät osaa erottaa selkeää oikeaa diagnoosia saadaan kehitysvamma puolella käytös häiriöt kun emme saa oikeutta käyttää omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa ja ne joilla on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma niiden määräysten mukaisesti meidän ei selkeän kehitysvamman saaneena pitää voida puhua kun ne joilla on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma ne väittää että me muut asiakkaat haukutaan heitä jos mielipiteitä kirjoittaessa ja puhuessa käytämme omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa. Ja meitä jotka emme halua muokata omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa vaan haluamme oikeutta saada käyttää omaa kehitysvamma ei siihen auta että meitä joilla käytös häiriöt eivät kuulu Lievään älylliseen meitä syrjitään. Todella väärin vammaissosiaali työntekijän ja ohjaajien sanoa meille joilla on ADHD tai muita Neurokirjon diagnoosi juttuja, että sinun käytös häiriöt eivät kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan jos lääkäri kirjoittanut papereihin Lievä älyllinen kehitysvamma ja Heikkolahjaisuus

3

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Henna Makkonen, ota lääkkeet ja mene nukkumaan.

• Anonyymi

En ole Henna Makkonen minun sukunimi on Koskela

• Anonyymi

Nyt laitoin Henna Makkonen kaverille viestin ja kopioin tämän. T Henna Koskela

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1525
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe