Tilasin lomamatkan

Anonyymi

miehelle, mulle ja mun lapsille, mutten tajunnu et mieskin olisi halunnu omat penskat mukaan, minä en niitä haluasisi. Omasta meilestä tein oikein, kun en ottanut niitä lapsia mukaan, se pilaisi koko loman, ja ei kukaan halua katsella nuivia naamoja. mä en vaan tule toimeen niiden kanssa, ja tein palveluksen ettei kummankaan osapuolen tarvi katella toisiaan.
Nyt mies ei lähde vaan lähtee omien lellilasten kanssa muualle, ihan idioottimaista suuttua moisesta. Ei hänkään varmaan halua aina samaa kuin mä, ja mun lapset sentään on hyvin toimeentulevia ja iloisia, niiden kanssa on kiva reissata.
Mut me lähtään, saa mies jäädä rannalle ruikuttaa, ei tulla pariin viikkooon tänne.
Toivottavasti on kiva loma, emillä on ainakin upee. kallis oma jonka tosin mies maksoi jo etukäteen, hyvä niin, riittää rahat shoppailuun. En varmana maksa takasin. Itepphän sanoi ettei lähde, oma vika.
Muutenkin hänen lapset on omituisia, eivät edes halua olla äitipuolen kanssa ystäviä vaikka kuin yritän , mutta ei sitä koko elämää jaksa suostutella, jos asenteessa ja meilessä on vikaa.

4

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta olet historiaa. Mies huomaa millainen hyödyn kerää olet.

• Anonyymi

Heh , trollihan tuo, mutta kun tulet takas niin avaimet ei sovi lukkoihin , lukot vaihdettu, ja sun ja kakarasi romut pihalla , sulla alkaa sitte asunnon hankinta, hah, hah.

• Anonyymi

Jos nyt eroaisti.Kun et suvaitse miehesi lapsia edelisestä suhteestasi.Tiesit lapset on olemassa.Muista lapset eivät eroa vaan vanhemmat!Miksi et tilanut matkaa vain itsellesi ja omille lapsilesi.Mitä sinä miestä tarvitaan mukana.Olisi sanut latu aikaa edelisen suhten lasten kanssa KUN SINÄ OLISIT SITÄ POIS YHTEISEN LAPSENNEKANSSA!Taidat elää miehen kukkarolla,miehn asunossa ja et pärjää yksin lapsesi kanssa.

• Anonyymi

Nyt tuo yksinäinen katkera trolli haaveilee lomamatkoista, mutta ei pääse minnekään , kun ei ole sitä rahoittajaa, ja kelan tuilla ei matkusteta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe