Haluaisin kiertää kesällä paikkoja jotka on tarkoitettu alastomille aikuisille. Sellaisia missä itsensä esittely olisi suotavaa.
Olen nuori aikuinen mies. Haluaisin rannoille missä seksi olisi sallittua, niin tekijöille kuin katsojille. Kävelisin, katselisin ja esittelisin erektiotani.
Onko sellaista paikkaa Euroopassa?
Pervo haaveilija
Paikka paljastelijoille
Anonyymi
2
688
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen naturismi sai alkunsa kun savottamiehet paistattelivat pallejaan järvien rannoilla. Silloin muutkin huomasivat että toihan on mukavaa!
- Anonyymi
Iso enon eno oli savotalla silloin. Paljaat pallit oli hyväksyttävää mutta ei jäykistyneet kullit. Siksipä hänen tehtävä oli kiertää rannalla tarkastamassa kullien jäykkyys astetta. Jos jonkun kulli rupesi liikaa turpoamaan piti hänen imeä jäykkyys pois.
Oli kuulema kuuma ja työntäyteinen kesä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184