Venäjällä, Kiinassa, Pohjois-Koreassa...ei ole liittoja. Toivotan onnea ja menestystä heille, heitä vasemmistolaisemme baianneet -ideologia samansuuntainen. Ja he kommusnitimaissa yllyttäneet että haittaa maalle. Lakot on aina haittoja kommunisteilla.
Suomi ja koko globaali talous on ajautumassa nopeasti syvään lamaan ja muihin arvaamattomiin ongelmiin. Kyllä nyt koko yhteiskunnan pitäisi mennä selviytymismoodiin, missä elintason nosto ei ole mahdollinen kenellekkään vuosiin. Päinvastoin pitäisi valmistautua elintason laskuun. Julkisen sektorin rahoitus on jo nyt kuralla ja tilanne huononee nopeasti ainakin lähivuodet. Rajut korotukset tässä tilanteessa on sulaa hulluutta, joka kostautuu lomautuksina ja irtisanomisena julkisella sektorilla. Hallitus on näyttänyt esimerkkiä hulvattomasta rahankäytöstä ja kaikki haluaa juhliin mukaan. Tämä ei todellakaan pääty hyvin kenenkään kannalta.
Nuori päämsiteri, rahaa ymmärtämätön, hänestä ei ole tulevaan vaikeaan aikaan, kun aletaan säkin suuta laittamaan suppuun.
Elintason nosto ei ole mahdollinen kenellekkään vuosiin
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nuori pääministeri, rahaa ymmärtämätön, hänestä ei ole tulevaan vaikeaan aikaan, kun aletaan säkin suuta laittamaan suppuun.
- Anonyymi
Maataloustukiaisiin ei ainakaan ole enää varaa. Ne kyllä on lopetettava välittömästi.
- Anonyymi
Vasmmistollamme ihme ideologia Neuvostoliitto... ja muut vastaavat.
- Anonyymi
Taas on palstan "kielitieteilijä" löytänyt Neuvostoliiton.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184