Tarkoitus olisi mennä 11h risteilylle Silja Linen laivalla Turusta Ahvenanmaalle ja takaisin.
Mikä käytäntö on matkustusasiakirjalla alaikäiselle lapselle.
Viking Linen sivuilla kerrotaan että alaikäisen ei tarvitse huoltajan mukana ollessa pitää mukana mitään henkilöpapereita.
Onko sama käytäntö Silja Linellä?
Alaikäisen lapsen matkustusasiakirja Ahvenanmaalle
23
286
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää olla.
- Anonyymi
Kommentti perustuu mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti perustuu mihin?
Rajan, tullin ja poliisin määräyksiin.
Huom: laiva jatkaa/tulee ulkomailta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajan, tullin ja poliisin määräyksiin.
Huom: laiva jatkaa/tulee ulkomailta.Väärin
- Anonyymi
Pohjoismaan kansalaisen matkustusasiakirjat
Pohjoismaiden eli Suomen, Ruotsin, Tanskan, Norjan ja Islannin kansalaisilla on passivapaus. Tämä tarkoittaa, että pohjoismaiden kansalaiset voivat liikkua ja oleskella pohjoismaissa ilman matkustusasiakirjaa.
Jos matkustat pohjoismaiden kansalaisena ilman passia tai henkilökorttia, sinun tulee kuitenkin pystyä todistamaan henkilöllisyytesi.
Tarkista myös esimerkiksi kuljetusyhtiöiden verkkosivuilta tarvittava ohjeistus siitä, mitä asiakirjoja käyttämäsi kuljetusyhtiöt hyväksyvät henkilöllisyyden todentamiseen.
Kun matkustat pohjoismaiden ulkopuolelta pohjoismaihin tai pohjoismaiden ulkopuolelle, sinulla pitää kuitenkin olla mukana passi tai muu hyväksyttävä matkustusasiakirja.- Anonyymi
Tuohon tuli muutosta tänä vuonna. Kela- tai ajokortti ei enää ole kelpoinen.
Tukholman laivat eivät ole Suomen sisäisessä liikenteessä. Tulkintavirhe sinulla.
- Anonyymi
Suomen sisäisessä liikenteessä ei tarvita henkilötodistuksia.
- Anonyymi
Tukholman laivat eivät ole Suomen sisäisessä liikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukholman laivat eivät ole Suomen sisäisessä liikenteessä.
Kysymys oli Ahvenanmaa -Turku liikenteestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys oli Ahvenanmaa -Turku liikenteestä.
Jos et ymmärrä, niin sitten vaan muksejen kanssa lähtöselvitykseen.
Kun persus palaa, oppii parhaiten.
- Anonyymi
Ei pidä matkustaa Venäjälle eikä Ahneidenmaalle!
- Anonyymi
Eikä Turkkiin.
- Anonyymi
Oliko tähän jollain omakohtaista tietoa, elikkä käynyt ko. risteilyllä alaikäisten lasten kanssa?
- Anonyymi
Mene kokeilemaan ja ruikuta rannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oletko itse näin tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oletko itse näin tehnyt?
Kokeile jos rahkeet riittävät.
Minä saan sitten nauraa. - Anonyymi
On
Turku-Tukholma , mitään vain varauksen tekijä tunnistettiin, muilta aikuisilta ja lapsilta ei kysytty mitään henkilötietoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen ja järkevä kommentti kysymykseen, kiitoksia tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On
Turku-Tukholma , mitään vain varauksen tekijä tunnistettiin, muilta aikuisilta ja lapsilta ei kysytty mitään henkilötietoja.Ok, millä laivayhtiöllä tämä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile jos rahkeet riittävät.
Minä saan sitten nauraa.Asiallinen ja järkevä kommentti kysymykseen. Kiitoksia tästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, millä laivayhtiöllä tämä?
Tallink
- Anonyymi
Kun matkustaa Suomessa paikasta toiseen niin ei tarvita mitään asiakirjoja.
- Anonyymi
Acta non verba eli toimi äläkä vain marmata tyhjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758