Tämän persoonallisuushäiriötyypin on sanottu ollen haasteellista diagnosoida ihan heti, mutta suurin osa psykiatreista on onnistunut siinä.
Pystyykö esim. yksityinen lääkäri ensinäkemältään diagnosoimaan vai tarvitaanko toinen käynti?
Miten psykiatrit diagnosoivat piilonarsisteja?
Anonyymi
3
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kukaan pysty tekemään tätä diagnoosia vedenpitävästi monien tapaamistenkaan jälkeen. Terveydenhoidon kannalta tämäntyylisellä luokittelulla ei juuri ole merkitystä, lähinnä vain psykologisen arvioinnin kannalta.
- Anonyymi
Hahaha...
tuskin kukaan heitä diagnosoi 10 tai 20 tai 30 kertaakaan tapaamalla. - Anonyymi
Mun kohdallani 2-3 psykologilla käynnin jälkeen sain vahvan narsistisen arvion, mutta kunnallinen erikoistuva psykiatri ei todennut minua sellaiseksi. Hän kirjoitti minusta muutenkin asioita, jotka ei pitäneet paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309