Niinkuin kaikki tietävät Suomessa on jo siirretty auton käytön verotuksen painopistettä käyttöä verottavaksi,samalla on kutenkin "unohtunut" laskea uuden auton veroa vastaavasti...
No ehkä terve piirre Lipposlandiassa...
Käytön verottaminen jo alkanut!"
4
1210
Vastaukset
siitä, että kaikkein korkeimmalla autoverolla ostetuista autoista menee samat käyttöverot kuin halvemmalla ostetuistakin.
Miksikähän muuten lentopolttoaineista ei peritä samoja veroja kuin maantiepolttoaineista? Haiskahtaaeri liikennemuotojen asettamisesta erilaiseen asemaan verolainsäädännössä siten, että varakkaammat ovat etuoikeutetussa asemassa. Kuten muuallakin.- verottaja
"korkeimmalla autoverolla ostetuista autoista menee samat käyttöverot kuin halvemmalla ostetuistakin."
Käyttömaksu tuli v-94 siinä yhteydessä kun autoveroa alennettiin n. 20%. Korkeammalla autoverolla ostetuista autoista menee tänä päivänäkin pienempi käyttömaksu kuin alemmalla autoverolla ostetuista.
Polttoaineveroista määrää EU (minimiverot). - asunnoton
verottaja kirjoitti:
"korkeimmalla autoverolla ostetuista autoista menee samat käyttöverot kuin halvemmalla ostetuistakin."
Käyttömaksu tuli v-94 siinä yhteydessä kun autoveroa alennettiin n. 20%. Korkeammalla autoverolla ostetuista autoista menee tänä päivänäkin pienempi käyttömaksu kuin alemmalla autoverolla ostetuista.
Polttoaineveroista määrää EU (minimiverot).pitäis nostaa.
- eu-maa
verottaja kirjoitti:
Polttoaineveroista määrää EU (minimiverot).Turistibusseille diesel maksaa Norjassa helvetisti vähemmän kuin muille autoilijoille !
Viimeks kun reissattiin ni dieselin hinta oli Norjan kruunuissa jotain 9.30 paikkeilla , turistibusseille 2.5 kruunua !
1 kruunu = 0.60 markkaa = 0.1 eur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151