minut olisi petetty ja jätetty. Joten mitä enää täälläkään teen?
Tuntuu kuin
6
71
Vastaukset
- Anonyymi
Olet tärkeä osa palstaa ruskeakuoruttettu rinkula
Se on minulle öaiha lohtu. En tullut palstalle olemaan osa sitä, vaan sen takia, että kuvittelin hänen täällä kaipaavan minua. Nyt kun tiedän että niin ei ole, niin ymmärtänette? Vielä syksyn ja talven aikana tuntui siltä. Enää ei.
En halua lukea täällä kun joku toinen kelpaa sohvalle viereen ja häntä rakastetaan. Se ei anna minulle mitään. En halua olla täällä satuttamassa itseäni.PalstaPrinssi kirjoitti:
Se on minulle öaiha lohtu. En tullut palstalle olemaan osa sitä, vaan sen takia, että kuvittelin hänen täällä kaipaavan minua. Nyt kun tiedän että niin ei ole, niin ymmärtänette? Vielä syksyn ja talven aikana tuntui siltä. Enää ei.
En halua lukea täällä kun joku toinen kelpaa sohvalle viereen ja häntä rakastetaan. Se ei anna minulle mitään. En halua olla täällä satuttamassa itseäni.*Laiha lohtu.
- Anonyymi
Olisit ottanut yhteyttä oikeaan henkilöön IRL.
Minä ajankohtana tuo yhteys olisi pitänyt ottaa? Vuodenvaihteessa laitoin viestin ja sen jälkeen sain blokkia ja ilmoitettiin ettei saa lähestyä. En saa lähestyä ketään ikinä missään. On mahtava elämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184