Kiitos.
Rakastuin sinuun. Näin silmissäsi jotain ihmeellistä, sen hyvän ja pahan.
Anteeksi pyydän jos en kehunut sinua tarpeeksi. Aina olin ajatellut kuinka lahjakas olet siinä, mitä teet. Osaat kertoa musiikilla tarinaa omalla tavallasi. Komeahan sinä olet ja tiedät sen. Älykäs jne.
Mietin aina kuinka sinun kanssasi olisi mielenkiintoista keskustella pidemmän kaavan mukaan ja nähdä asioiden kääntöpuoletkin.
Kiitos, kun sain tuntea itseni kauniiksi. Tiedän etten ole.
Olit ensimmäinen mies yli 20 vuoteen, keneen ihastuin ja sittemmin myös rakastuin. Tiedän etten tunne enää koskaan samoin. En voi koskaan harrastaa seksiä ilman rakkautta, en pysty.
Kiitos siitä, että ymmärsin ottaa eron. Se olisi ollut edessä jokatapauksessa.
Olisin hyväksynyt sinut sellaisena kuin olet. Minä en sinulle riittänyt, luulit, että haen egon puustausta.
Anteeksi. Olin ajatellut, että olisit se minun loppuelämän kumppani, se jonka kanssa keinustuolissa sylikkäin istutaan vielä vanhanakin. Miettinyt, että naimisiinkin menisin jos se olisi sulle oikeasti tärkeä asia.
Olisin voinut olla täällä pidempäänkin jos olisin tiennyt sen olevan sinulle tärkeää.
Viestin olisin voinut laittaa, jos minulla olisi ollut puhelinnumerosi. No onneksi ei ollut, kun olinkin vain pilkan kohde sinulle. Enhän edes hautajaisia ansaitse.
Toivon sulle silti kaikkea hyvää ❤️
-Ikuinen ikävä
Miehelle siniselle
Anonyymi
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
Näin joo ei kun kiitos hei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319