Mitä luokkakohtaisia kysymyksiä muistatte teoriakokeesta? Mun eka teoriakoe oli tänää ja se hylättii ku sain luokkakohtasia kysymyksii yhen liikaa väärin. Olin tehny ennen koetta runsaasti netreenejä ja muistin käytänössä jokaisen luokkakohtaisen kysymyksen ulkoa. Mutta ne kokeessa olevat luokkakohtaset kysymykset oli melkee kaikki iha uusia, mihin en ole voinut valmistatua millään tavalla koska niitä ei esiintynyt t-kortti materiaaleissa eikä harjoituskokeissa. Tiiän et koe on kaikille erilaisia mut kysyn varalta silti jotta voin ees jollaki tavalla valmistatuu mun uusintaan.
Kysymys kaikille kotka ovat suorittaneet traktorikortin
Anonyymi
1
165
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkien ajoneuvoluokkien teoriakokeen kysymykset eivät ole samoja kuin harjoitustehtävissä juuri tuon ulkoa opettelemisen estämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203193- 162092
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3611865Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311467
- 301390
- 221207
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 641029
- 54997