Elikkäs tää on jo oikeesti toinen kerta ku näin käy, ekalla kerralla pidin auton ovea auki ja vissiin oli tippunu siitä maahan enkä huomannu, ja sain joku 5kk sit uudet ja nyt kävi todennäkösesti ihan sama asia:(. Tänään lähin siis mun perheen kaa autolla ulos ja kesken matkan huomasin ettei mun airpodien lataukotelo ollukkaa enää mun sylissä, oltiin sitä aikasemmin pysähdytty ja olin noussu autosta. Ne on siis todennäkösesti nyt jossai erikaupungissa ja ihan varmasti rikki, en kattonu autoa läpi ihan täysin mut en ainakaa nopeesti nähny missään. En kehtaa sanoo mun vanhemmille tästä koska ei varmana tykkää, oon ollu nyt ihan paniikissa loppupäivän, ärsyttää ku hukkaan aina kaiken niin helposti. Mulla siis on ne airpodit vielä mut vaan kotelo hukassa joten mikään sovelluskaa ei oikeen näytä et onko missä, mietin et pitää varmaa ostaa uudet mut en oo varma riittääkö rahat. Mitä te tekisitte täs tilantees, tai vinkkejä miten löytäisin ne? Ja eiks se oo silleen et airpodeja voi ladata vaan sillä kotelolla?
Airpodien latauskotelo hukassa
Anonyymi
0
1198
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e792478- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä221407Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180