Is This The Best Affordable Multi FX Pedal EVER?
https://youtu.be/W1zHjl9e9yk
Ono Valeton GP-200 kenties paras multi-efekti laite "halvemmassa" hintaluokassa?
Alla on vähän vertailua eri laitteiden osalta.
Beginner Guitar Multi FX Shootout - Boss GT-1, Line 6 Pod Go, HeadRush MX5 & More!
https://youtu.be/gKaM5wY4zkE
Valeton GP-200 demo
8
2131
Vastaukset
- Anonyymi
On se ainakin uusimpia tai uusin näissä hintaluokissa.
- Anonyymi
Minulla on velaton GP-100
- Anonyymi
Ostit ilmeisesti osamaksulla, jos nyt on velaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli heti velaton Valeton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin velattomani silloin kun sen hinta vielä oli 110 euroa. Ostin sen lähinnä siksi kun lähimpien kilpailijoidensa kanssa vertailuissa siinä oli paras Marshallin äänen jäljittely.
- Anonyymi
Pieni lähdekritiikki on suositeltavaa Andertonin videoissa. (Kenen tuotteita myyt, sen lauluja laulat). Suosittelen testaamaan musiikkikauppassa: Nux-merkillä myös edullisia pelejä. Jos 600 € on valmis panostamaan, Boss Gx-100 kannattaa tsekata.
- Anonyymi
Eihän Andertons ole valmistaja, vaan myyjä/liike. Toki haluavat tietenkin myydä tuotteita. Heidän myyntinsä tyrehtyisi kuitenkin varmasti, jos väittäisivät huonoa tuotetta hyväksi. Tuotenimellä löytyy usein myös muiden testejä samasta tuotteesta, joten ei yhden videon varaan kannata jäädä. Toki oma testaus on aina oma testaus ja kun itse testaa, niin asiat selviävät parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111