Mikä meno nykyään? Olin v-70 parikymppinen juippi, ja muuttanut työn perässä muualle. Kesälomilla tietenkin käytiin aina kotinurkilla. Ekat kernevaalit olivat aika mieleenpainuvat koska ne olivat ekat. S-jokisilla oli silloin yrittämistä ja koska vertailukohtia samantyyppisiin, tarkasti yhteen aiheeseen rajattuun viikonloppuhulinaan ei ollut, oli karnevaalitapahtuma onnistunut ja jopa muualla huomiota saanut juttu. Nyt lapsenlapseni ovat liki kolmekymppisiä, ja käyvät H-gissä Tuska-festifaaleilla ja itse käyn harmaan armaani kanssa farmaricorollalla kesämökkeilemässä. Karnevaalia lienee nyt meille se, että kun lämpimänä keskikesän iltana istun laiturilla ja laulan "Close your eyes, and i kiss you", ja säestän lahjaksi saamallani ukulelella, niin mökkinaapurin Arto soutaa paikalle vaimonsa kanssa kuohuviinipullon kanssa, ja sanoo "teillä taitaa olla bileet, kun laulat, jota et yleensä tee ihan selvin päin"
Mansikkakarnevaalit?
4
1590
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hienoa, että edes joku suonenjokisyntyinen menestyy maailmalla ja muistelee silti kaiholla menetettyä nuoruuttaan Suonenjoella. Onko kaikki hyvin vai pelkkää kulissia tulee mieleen juttua lukiessa. Paluu juurille voisi tuoda rauhan levottomalle sielulle.
- Anonyymi
Menestynyt? Vittu jos ajaa vielä jollain tylsällä farmaricorollalla niin ei ole hääviä. Nyt musta BMW alle ja Suonenjoen keskustan kapakkaan juoppokuskin kanssa vaan ja iskemään kaunottaria niin on eläkemiehellä hommia!
- Anonyymi
Popeda oli paras vuonna 2022
- Anonyymi
moi. itse olin karnevaaleilla -70 luvun alkupuolella. leo lastumäki esiintyi ja viereisessä pusikossa listittiin joku hengiltä. melkoista menoa. mainitsin asiasta saabissa istuneille poliiseille "joo ,me tullaan kohta". oli se esitys kesken. eikä ne teiniä uskonu. miten asia siitä eteni, en tiiä. kyllä ne poliisit viimein lähti asiaa kahtomaan. minä jatkoin matkaa läheiselle rannalle, kavereita kahteleen. joku uimapaikka se oli. ajoittain se tapahtuma näkyy verkkokalvoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337