Koska se ei enää ole sitä. Ei ole eikä tule koskaan enää tulemaan.
Voisiko Venäjän poistaa matkakohteista?
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Pohjois-Korean kanssa samalla viivalla. Sieltä ei kukaan lähde eikä sinne kukaan pääse.
- Anonyymi
Meilläkin elinkeinoa harjoittavat kehuvat venäläisiä ihan pokkana ja euron kuvat silmissä , missä se moraali nyt luuraa ? Itse en ole törmännyt naapurimaan kansalaiseen josta olisi jäänyt mitään positiivista mieleen , päinvastoin joutunut yleensä lainkin vastaista häiriköintiä sietämään , siksi moinen ruskeakielisyys ärsyttää varsinkin tilanteessa jossa eletään ja johon kaikilla luulisi olevan velvollisuus ottaa kantaa , varsinkin osapuolten kansalaisilla joilla olisi mahdollisuus vaikuttaa asioihin.
- Anonyymi
Yrittäjät kuhuvat venäläisiä turisteja koska he eivät kerjää mitään vaan maksavat kaikesta palvelusta. Sinä sitävastoin kerjäät ja rähjäät jos et saa muilta rahaa.
- Anonyymi
Hyvä aloitus! Itse en ehtinyt siellä sitten koskaan käydäkään. Päätin, että menen vasta sitten kun Karjala palautetaan. Ei ole tarvinnut käydä. Sääli niitä harvoja selväpäisiä venäläisiä, joita maassa vielä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295