Nyt kun reseptin saa tosi helposti näihin erektiolääkkeisiin, kiinnostaako ketään enää ostaa. Olisi vanha resepti voimassa vielä Sildenafil Orion 50 mg. Kiinnostaako ketään?
Sildenafil 50 mg, kiinnostaako ketään enää
9
1061
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Mikset pyytänyt 100 mg samalla vaivalla
- Anonyymi
Koska en tartte. Olen vaihtanut kokonaan toiseen lääkkeeseen. Näitä on vielä jäljellä, mutta tuskin kukaan enää on siinä jamassa, ettei itse uskalla hankkia reseptiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en tartte. Olen vaihtanut kokonaan toiseen lääkkeeseen. Näitä on vielä jäljellä, mutta tuskin kukaan enää on siinä jamassa, ettei itse uskalla hankkia reseptiä
On resepti itsellä mut voin ostaa jos hinta halvempi ku apteekissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On resepti itsellä mut voin ostaa jos hinta halvempi ku apteekissa
Vedät koko listan naamariin iskee ikuinen kankeus koko ruotoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedät koko listan naamariin iskee ikuinen kankeus koko ruotoon
Miksi käyttäisin niitä vasten ohjeita🤔
- Anonyymi
No joo, itse olen ostanut 100 mg. Mutta kai nuokin menisi.
- Anonyymi
Kun ei maksa apteekissa oikein ostettuna 12 kpl 12.50 E. Siis laaki runsas euro.
- Anonyymi
Jos jotain kiinnostaa ostaa pois, jarppil@yahoo.com
- Anonyymi
Tadalafil 20mg löytyisi Pmok67@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180