Eli siis, paikkakunnan nuohoojista suosituksia.
nuohooja haussa
16
1621
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki omat vehkeet!
- Anonyymi
Eikai ole laillista vain itse nuohota, en tiedä. Luulisi vakuutuksen vaativan ammattilaisen tsekkaamaan.
- Anonyymi
Vehkeitä on, muttei uskallusta kiivetä katolle. Nokipoikaa tarvitaan...
...Chim-chim-cheree - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vehkeitä on, muttei uskallusta kiivetä katolle. Nokipoikaa tarvitaan...
...Chim-chim-chereeMenkääs nyt pilipali pojat hoonaamaan piippujanne mielenne tekee kumminkin
- Anonyymi
Juu, hankittu on. 15 eurolla saa jo perussetin, jolla voi itse nuohota piippunsa.
- Anonyymi
Mikä tyyppi täällä moderoi tänään, kun asialliset viestit poistetaan!
- Anonyymi
Jo nyt on perhana!!!!!!
- Anonyymi
Meillä on käynyt Mika Autio nuohoomassa piiput. Siisti työ, imuri on pihalla jottei nokea leviä joka paikkaan imuroitaessa. Siivouspäiväksi se kannattaa kuitenkin laittaa, sen verran tulee sotkua kuitenkin.
- Anonyymi
Kaikki osaa hommansa.
- Anonyymi
No,ei kyllä kaikki. Meillä kävi nuohooja joka levitti nokea niin, että kaikki huoneet oli noessa vaikka ei ollut edes tulisijaa. Joka ainoa taso ja lattia piti kuurata. Imuri oli tavallinen laitosimuri joka pöllytti sisällä noet ympäriinsä.
- Anonyymi
Mistäs nämä yhteystiedot löytyy? Kunnan sivuilla on ollut ennen lakiuudistusta, mutta nythän voi tilata kenet ammattilaisen haluaa, ihan ulkopaikkakuntalaisesta alkaen. Tekevätkö kaikki nuohousalan yritykset perinteisiä tulisijanuohouksia?
- Anonyymi
Kaikki eivät edes käytä tietokonetta tai fb:a. Hmm, yhteystietoja voi olla vaikea löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät edes käytä tietokonetta tai fb:a. Hmm, yhteystietoja voi olla vaikea löytää.
Heh Heh nyt eletään 2022 lukua ja joka huushollissa on netti vai kengälläkö ne uusavuttomat tilaa hoonaajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh Heh nyt eletään 2022 lukua ja joka huushollissa on netti vai kengälläkö ne uusavuttomat tilaa hoonaajan
Vanhukset. Joo. Piuhalla seinään koittavat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728