Jos haluaisit nähdä laittaisit viestin
Laittaisit toisenkin
Ja kolmannen
Katsoisit minua
Puhuisit meistä
Et unohtaisi minua
En tiedä ketä yritän huijata kun kaipaan sua niin paljon että sattuu
Tiedän kyllä
16
128
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, antaa olla.
Öitä - Anonyymi
Jos menisit vaikka yöuinnille auttaisiko?
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Sinä se jaksat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat...
Emojien puutteesta päätellen työkonetta lainattu nopeasti tiirailuun kun ei sitä ihminen voi laskea hanoja ilman, että pääsee edes vähän fiksaationsa pariin. Helppo laskutoimitus, kun tulee yksi, niin toinen tulee perässä ii plus hoo on yhteensä joopa joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat...
Ja minähän se annan olla jos annetaan olla
- Anonyymi
No joo eipä se mies ainakaan näemmä laita.
Ei palstalla sanotun perusteella laita kukaan. Ei voi olla 100% varmuudella.
- Anonyymi
Kys
- Anonyymi
Eli pommittaisin? Odota vaan kyllä täältä vielä pommi tulee, mielellään nähdessä jos ei niin some.
N to M- Anonyymi
Ihana pommi olisi se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana pommi olisi se.
Ainakin jos olisi vielä seksipommi, mutta viestipommi tulossa jollet ehdi itse ensin.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan sinua.
- Anonyymi
Kyllä sullakin se viestin laitto onnistuu, älä siirrä aina muille mitä voit itse tehdä.
- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Niihin viesteihin pitäisi myös vastata, olisi aika kiva, vai mitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883