Onpi kertynyt nurkkiin pari vanhaa pöytäkonetta. Täysin kunnossa. Asennettuna W95. Ja on niitä pari W3.1:lläkin. Plus muutamia ylimääräisiä kuvaputkinäyttöjä, kaikki toimii. Ja vielä muutamia läppäreitä, joissa mitä vikaa missäkin.
Onko näille mitään järkevää käyttöä? Tuntuisi pahalta viedä toimivia laitteita jätekeskukseen.
Käyttöä wanhalle tekniikalle
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kaatopaikalle
- Anonyymi
Minulla sama ongelma. Ehkä kakkos Back-up :eja vois tehdä jos koneet toimii vielä hyvin.
Ei kaatopaikalle vaan kierrätykseen, ehkä menee Afrikkaan ja siellä voi asentaa Ubuntun koneisiin. - Anonyymi
Ei tuon ikäluokan koneilla ole mitään käyttöä. Ovat aivan liian hitaita. Tietty jos W95 kone on edes MMX -suorittimella, niin jotain vanhoja pelejä sillä pyörittää. Win 3.1 koneet ovat joko 486 ajan koneita tai alkupään Pentium -suorittimella olevia, näillä ei yksinkertaisesti ole käyttöä mihinkään.
- Anonyymi
Aivan oikein sanottu. Keljuttaa että joutuu heittämään pois vanhoja.
Samalla tavalla myös vanhat videokasetit jne,,,
Itse en pidä back up eja kovinkaan tarpeelliseja ,,vain omia säästöjä/musiikkia/fotoja ehkä kannattaa säästää
Itse en välitä paljoakaan vanhoista vaan eteenpäin mennään joka tapauksessa jos ei halua jäädä vanhaan ,itse kukin voi päättää mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738