Elämä on helppoa kun toiset sanovat,,

Anonyymi

Elämä on helppoa kun ei itse tarvitse ajatella mitä tehdä, vaan toiset sanovat sen. Ei tarvitse itse kantaa vastuuta mistään asiasta. Eikä kannata tehdä omia ratkaisuja vaan täytyy pyytää aina muita ratkaisemaan omat asiansa. Silloin asiat tulevat oikein. Muut näkevät mitä joku tarvitsee elämässään, itse ei sitä näe eikä tiedä joten muut osaavat neuvoa ja luoda säännöt ja ohjeet minkä mukaisesti elät ja mitä elämässäsi havittelet.

Pitää luottaa toisiin ja erityisesti niihin joita ihailee jollakin tavalla että he ajattelevat asiasi juuri oikealla tavalla joka hyödyttäisi sinua. Erityisestitäysi luottamus sellaisiin jotka haalivat itselleen kaikkea, he osaavat neuvoa mitä sinun tulee tehdä, heihin vain tulee luottaa kuin vuoreen. Muut tietävät osaatko tehdä jotain tai etkö osaa, itse sitä ei tiedä. Kannattaa aina mennä kysymään muilta ja hyväksyttää heillä mitä aikoo tehdä niin se tulee oikein..

Mitä mieltä olette aidosti tästä "elämänfilosofiasta" ?

5

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alempiarvoisen henkilön täytyy olla alisteisessa suhteessa ylempiarvoisempien kanssa ja olla uskollinen ja lojaali palvelija. Ylemmät ovat niitä jotka määräävät alempien asiat alempiarvoisen tulee vain uskoa vuorenvarmasti siihen että ylempi ajattelee juuri hänen hyötyä eikä esimerkiksi käytä alempaa vain hyödyksi itselleen. Nöyryys ja tottelevaisuus ja sokea usko ylempiään kohtaan ja elämä on helppoa.

• Anonyymi

Aloittajan " filosofiassa " ei ole mitään järkeä.
      Tuollaisella tavalla olisi täysin mahdotonta olla itse pärjäävä, omista asioistaan vastaava, omillaan toimeentuleva ihminen.
      Varmasti ei arvostaisi itseään yhtään, alistuisi aina muiden tahtoon, joka ajaisi jatkuvasti itsetuntoa alemmas ja alemmas, eikä siinä olisi mitään helppoa, päinvastoin.

Tuolla tavoin ei pystyisi ikinä olemaan tyytyväinen itseensä ja elämäänsä.

• Anonyymi

Itselläni motto!Älä elä muiden elämmä.Älä vertaa omaa elämäsi muihin.Usko itsesi.Olet paras versio itsestäsi selaisena kuin olet avuinesi vikoinesi.Hyväksy siis itsesi.Jätä taksesi henkilöt jotka pyrkivät halita elämäsi vaika olis lähisukua.Sinun elämäsi on.Sinä kävelet omissa kengissäsi ei muut.Kunioita itseäsi.rakasta itseäsi selaisena kuin olet.Etsi itsesi kaltasia ihmisä elämäsii ,jotka eivät vaadi, motkota arvostele van ovat ystävydessä tasavertaisia kanssasi. sempiä. terv. Kontula Helsinki 94. ps. kun itse laitoin pois halitsevat vativat arvostelevat ihmiset.Ole voinut hyvin ja voin edellen:heitä ei ikävä vaikka olivat lähisukua!Ystäviäkin.Etsikön uuden urhinsa.Minulla on elämä!

• Anonyymi

Sanoisin että jos tekee vaan mitä muut sanoo, niin tulee tekemään helposti vahinkoa itselleen ja muille. Ihminen on erehtyväinen, ja on monia jotka säälimättä hyväksikäyttävät helppouskoisia ja nauravat kun toiselle tulee vahinko.

Kyseenalaista se mitä sinulle sanotaan!

Mutta tärkeä taito onkin huomata että voi myös itse olla väärässä, ja kaikillehan sitä on joskus sattunut vaikka on järkkymättä ollut asiastaan varma.

Pitää luottaa omiin kykyihin! Jos ei luota, ei edes yritä, ja silloin on ainakin varmaa ettei missään onnistukaan.

Se että haalii itselleen kaikkea, ei suoranaisesti tarkoita millään tavalla sitä, että olisi usein oikeassa, tai välttämättä edes kovin järkevä.

• Anonyymi

Mun sisko on tämmöinen...kun ei ole osannut tehdä omia ratkaisuja niin multa voi kysyä ja syyttää sitten minua. Mulle voi myös kertoa koko ajan mitä teen ja tunnen väärin tietenkin ja hän oikein. Eikä hän tietenkään tarkoita mitä sanoo jos se loukkaa. Sitä ei lasketa.... mutta laitetaan sa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe