45 vuotisen urani akana en ole onnistunut tekemään kunnolista apiko liitosta.
Kaikki rumia.
Purin joitain johtoja hajonneen bosch tiskikoneen rungosta kun tutkin sen toimintaa ennen hävitystä.
Otin muutaman apico johtosarjan kin talteen ajattelin että ovat kunnollisisa
Heti kun tarvitsin apiko irtosi.
Apiko paska
Apiko puristus liittimet
14
168
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kylläkin Abico, ei apiko!
Mutta aloittaja onkin hieman vajaa-älyinen!! - Anonyymi
Niin ja tosi köyhäkin.
Elää haavemaailmassa.
Eka vastaaja onkin rikas kokoomuslainen joka elää pääomatuloillaan.
Äänestä sdp - Anonyymi
Vastaajalla ei ole amiksessa annettu vielä lupaa tulla sähkötyösaliin.
Amied ope - Anonyymi
Vastaaja kela lääköri
Atvioi potilaan näkemättä tutkima tta ja
Ilman perusteellista tutustumista hoitohistorissni
Olen siis Köyhä sdp n kannattaja
Työläs en tuki - Anonyymi
Apivot persestä
2 vastaa ja on Amis pieriu - Anonyymi
Vastaaja on Köyhä Amis poika joka ei edes tiedä mikä on apico
Luulee olevansa huoneen viisain kynä
Minä en
Olen väärässä huoneessa - Anonyymi
Minä olen harrastelijasähkömiehenä tehnyt kaikki sähköasennuskst abikoliittimillä.
Käteviä liittimiä - Anonyymi
Niissä " kunnollisissa " liittimissä puristuspihdeillä puristetaaan erikseen johdin kiinni ja erikseen vedonpoistin. Halpisliittimissä puristetaan muoviholkin kohdalta vain kerran jolloin syntyy samalla johdinliitos sekä vedonpoisto. Näitä puristuspihtejä on näille molemmille liitintyypeille. Lisäksi on parempiin liittimiin saatavilla muovinen tai kuminen eristeholkki sähköistä kosketussuojausta varten.
- Anonyymi
Sloittaja
Siis Purin bosch pesukoneesta johtosarjan ja liittimet irtos
Ei mitään tekemistä sun pikku näpräämosen kanssa.
Suurin parras sähkölaitteiden valmistustsja ri osaa tehdä litostsa kunnolla
Missä tukes- Anonyymi
Joo ei onnistu liitokset Rosenlevil:täkään ( romaniassa tehty), uudessa sähköhellassa levyille menevät johdot oli puristettu osittain "tappia"-apikon eristeosan päältä, onneksi huomasin kun hellan takaosassa on aukko.
Meni takuuseen, mutta jossain vaiheessa olisi saattanut kipinöidä.
Varmasti samanlaisia räpellyksiä on tuhansia suomessa toivottavasti on palohälyttimet kunnossa.
Vanhoja suomessa tehtyjä Strombergin helloja on ikävä ne oli kunnolla tehty
- Anonyymi
Mistä näitä apiko rutistus liittimiä saa?
- Anonyymi
Pysyisikö paremmin jos tinaa vielä johdon pään Abico liittimeen kiinni?
- Anonyymi
Äpikö purkautuvat liitokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707