Missä kunnon miehet käyvät,siis Helsingissä?
Antakaa vinkkejä,minä kun en kapakassa käy.
Missä kunnon miehet
39
2145
Vastaukset
- plunger
vaikka en tiedä olenko Sinun mitan mukaan kunnon mies.
Viimeksi olin Bulevardin ja Uudenmaankadun taidemyymälöissä ja tein kierroksen Sokos-tavaratalossa. Seuraavaksi menen kaupunginorkesterin konserttiin, jäi nyt yksi tanssiteatteri Rollon esitys väliin kun olen sairas. Sitten tietysti Design-museo ja Amos Andersson. Teatteria ei kesällä, syksyllä sitten ensimmäisenä "Stenar i fickan", aina olen kesällä käynyt muissa kaupungeissa, kuten Tampereella teatterissa. Nämä esimerkkejä. Ehkä hyvä jalkapallo-ottelu, ja MM-maraton, ehkä motocross ja jos olisi naisten rytminen voimistelu!- sinkku55
Sehän riippuu miltä kantilta katsotaan.
Tarkoitan kunnon miehellä sitä joka ei dokaa joka viikonloppu.
Sulla ainakin on kivoja paikkoja missä käyt.
- muoriska
töissä...
- yopollo
eli kohta taas töihin, viimeksi aamulla olin. Siinä välissä kotona. Paremmalla ajalla asioita hoitamassa kaupoissa ja virastoissa. Vapaammalla ajalla kukin harrastustensa mukaan, minä luonnossa ja toisinaan eri kulttuuriharrastuksissa.
Aivan turha kuvitella että etsisin seuraa jollakin erityisellä projektilla. Jos näin ei tule spontaanisti vastaan, saa olla tulematta. Olen liian tyytyväinen tapojani vaihtamaan joten seurassa viihtyy vain sellainen jolla on samat tavat.
- takila
lähtevät joka perjantai klo 15.33 junalla
kotiseudulle äitiä ja iskää auttamaan
maatilan töissä.
ja sitte kalastamaan ja nauttimaan
maaseudun kauniista ja tanssitaitoisista naisista- Jermu
taitaa jäädä Takilan huolet sinne Helsingin juna-asemalle, mutta taitaa jäädä kunnon saumatkin.
Avaaja kyseli MIESTEN perään. Siinä ei tollaset villasukan kutojat ole ihan parhaissa lähtökuopissa. ("Maaseudun kauniista ja tanssitaitoisista naisista.."tsiisus, mitä lipomista..Ryhdistäydy!) - vaille 54
ajattele myös mitä sanoit?!?!Jes taidat olla M I E S .
- Takila
vaille 54 kirjoitti:
ajattele myös mitä sanoit?!?!Jes taidat olla M I E S .
Kropsua leivinuunista ku tuun kotiseudulle
kylmää puolukkamehua mukaan kun saunasta nautitaan
ja saunan päälle pirtissä otetaan
leivinuunista pottulaatikko ja ruisleipää.
ja ne maaseudun tyttöset maistuuki niin raikkaalle
ei oo posket tuettuna jollakin ulkomaan tökötillä
joka maistuu ihan navetan ovipielelle
Pitäskö muutta kotio ja ottaa itelleen akka
ties mitä sitä keksis puolukkamättäällä yhressä tehrä - nimetön
Takila kirjoitti:
ties mitä sitä keksis puolukkamättäällä yhressä tehräMuuta kotiin.
On täällä kaupungissakin sellaisia naisia jotka ei meikkiä käytä ja on luonnollisia.
Entinen maalaistyttö. - maalle
Takila kirjoitti:
ties mitä sitä keksis puolukkamättäällä yhressä tehräota akka, vaikka minusta, kaikkeen muuhun suostun ,mutta puolukka ym. marjastus EI tuu kuuloonkaan. Mitäpä jos keksis sinne peräkammariin ne lystinpidot ja jättäs puolukkamättäät toisiin tarkoituksiin?
- Takila
nimetön kirjoitti:
Muuta kotiin.
On täällä kaupungissakin sellaisia naisia jotka ei meikkiä käytä ja on luonnollisia.
Entinen maalaistyttö.Paha sanoa tuohon väitteeseen
pitäis saada henkilö koemaistaa
sitten vertaan ja annan lausuman / kosin
tai pakenen päätä pahkaa - nimetön
Takila kirjoitti:
Paha sanoa tuohon väitteeseen
pitäis saada henkilö koemaistaa
sitten vertaan ja annan lausuman / kosin
tai pakenen päätä pahkaaKoe maistaa,siitä vaan maistamaan en syö....olen herttainen ihminen.
- Takila
nimetön kirjoitti:
Koe maistaa,siitä vaan maistamaan en syö....olen herttainen ihminen.
se vaan onnistuu --
pesempä hampaat ennen matkaanlähtöä
ja lippalakin otan kyll mukaan ku niin tuulee
ja pikku asia viel
missä ja koska - sinkku55
Takila kirjoitti:
se vaan onnistuu --
pesempä hampaat ennen matkaanlähtöä
ja lippalakin otan kyll mukaan ku niin tuulee
ja pikku asia viel
missä ja koskaVaikka torilla jos tunnistat......ei tänään enää ehdi.
- miku
Torilla kuulema ovat.
- jasso
Näkeehän sen tästäkin, ettei kunnon miehillä ole kysyntää.
Renttu sen olla pitää.- sinkku55
Kyllä kunnon miehiä kaivataan,minä ainakin en halua mitään renttua.
- Jermu
sinkku55 kirjoitti:
Kyllä kunnon miehiä kaivataan,minä ainakin en halua mitään renttua.
Millainen se kunnon mies sitten sinun mielestä on?
- sinkku55
Jermu kirjoitti:
Millainen se kunnon mies sitten sinun mielestä on?
Kunnon mies on sellainen joka ei juo joka viikoloppu,hakkaa vaimoa ja henkisesti ole v.......nen.Joskus saa tietenkin ottaa jos homman hallitsee,eikä heti rupea räyhäämään kun on vähän ottanut.
Miehen pitää olla rehellinen,huumoritajuinen,hellä ja mukava jota voisi helliä.
Itse olen luonteeltani iloinen ihminen. - Jermu
sinkku55 kirjoitti:
Kunnon mies on sellainen joka ei juo joka viikoloppu,hakkaa vaimoa ja henkisesti ole v.......nen.Joskus saa tietenkin ottaa jos homman hallitsee,eikä heti rupea räyhäämään kun on vähän ottanut.
Miehen pitää olla rehellinen,huumoritajuinen,hellä ja mukava jota voisi helliä.
Itse olen luonteeltani iloinen ihminen.mun viesti hävisi bittien valtamereen..No joka tapauksessa kirjoitin tästä sinun toiveyhtälöstäsi sen verran, että se on aika vaikea.
Kunnon miehet (niinkuin meikäläinen kjäh!) viedään käsistä. Ei hetken rauhaa työmaalla, eikä kapakoissa. Koko ajan saa tuuppia enimpiä naisia sivuun, kun ei jaksa kiinnostua niistä.
Ai miksikö niin suosittu?? No, kun on töissä, huolehtii perheestään, esiintyy itsevarmasti ja reilusti. Tarina kiertää ja siinä sitä sitten ollaan.
Kyllähän mäkin otan alkoholia, mutta en juovuksiin asti, koska kontrollin menetys on pahasta.
Väkivalta perheessä on kiellettyä, mutta en kaihda sitä muualla jos tilanne niin vaatii.
Rehellisesti pitää asiat ja ongelmat hoitaa.
Ainoa miinus taitaa tulla noista sinun pehmoilujutuistasi..En mä osaa sellaisia.
Ainiin, uskoisin, että osaat lukea tämän varustettuna isolla annoksella huumoria... - sinkku55
Jermu kirjoitti:
mun viesti hävisi bittien valtamereen..No joka tapauksessa kirjoitin tästä sinun toiveyhtälöstäsi sen verran, että se on aika vaikea.
Kunnon miehet (niinkuin meikäläinen kjäh!) viedään käsistä. Ei hetken rauhaa työmaalla, eikä kapakoissa. Koko ajan saa tuuppia enimpiä naisia sivuun, kun ei jaksa kiinnostua niistä.
Ai miksikö niin suosittu?? No, kun on töissä, huolehtii perheestään, esiintyy itsevarmasti ja reilusti. Tarina kiertää ja siinä sitä sitten ollaan.
Kyllähän mäkin otan alkoholia, mutta en juovuksiin asti, koska kontrollin menetys on pahasta.
Väkivalta perheessä on kiellettyä, mutta en kaihda sitä muualla jos tilanne niin vaatii.
Rehellisesti pitää asiat ja ongelmat hoitaa.
Ainoa miinus taitaa tulla noista sinun pehmoilujutuistasi..En mä osaa sellaisia.
Ainiin, uskoisin, että osaat lukea tämän varustettuna isolla annoksella huumoria...Eiks ole kiva kun nainen miestä hellii ja pitää hyvänä?
Niin minä ainakin tein edelliselle miehelle joka oli hyvä,mut se meni tuonpuoleiseen.Siis toinen mies,ensimmäinen oli renttu.
Huumoria pitää elämässä olla,sehän mielen virkistää.... - Jermu
sinkku55 kirjoitti:
Eiks ole kiva kun nainen miestä hellii ja pitää hyvänä?
Niin minä ainakin tein edelliselle miehelle joka oli hyvä,mut se meni tuonpuoleiseen.Siis toinen mies,ensimmäinen oli renttu.
Huumoria pitää elämässä olla,sehän mielen virkistää....Kai sellainen olis ok. Mutta kai sen pitäis olla sitten molemminpuolista.
Okei, tunnustan, että yksi nainen yllätti minut aina (valovuosia sitten), kun tulin pitkiltä reissuilta. Kaikki oli tip top ja tuoreet leivonnaiset ja kaikki valmiina. Se oli epätodellinen tilanne. Hän yllättyi kiitoksistani joka kerta. Hänen edellinen kumppani ei ollut arvostanut noita asioita ja minulle ne taas olivat jatkuva ihmetyksen aihe.
Äääh, meni vähän pehmolässyksi tää juttu... - sinkku55
Jermu kirjoitti:
Kai sellainen olis ok. Mutta kai sen pitäis olla sitten molemminpuolista.
Okei, tunnustan, että yksi nainen yllätti minut aina (valovuosia sitten), kun tulin pitkiltä reissuilta. Kaikki oli tip top ja tuoreet leivonnaiset ja kaikki valmiina. Se oli epätodellinen tilanne. Hän yllättyi kiitoksistani joka kerta. Hänen edellinen kumppani ei ollut arvostanut noita asioita ja minulle ne taas olivat jatkuva ihmetyksen aihe.
Äääh, meni vähän pehmolässyksi tää juttu...Tietenkin sen pitää olla molemmin puolista,mut onneksi viimeisin mies oli samalla linjalla.
Ei tietenkään liian pehmoa,täytyy olla vähän myös kovistakin,jotta elämä ei käy liian yksitoikkoiseksi.Mut eikö tässä kovassa maailmassa pidä olla myös rakkautta.
Kyllä mulla sitäkin riittää,onhan mulla neljä pientä lastenlastakin.
Ei nyt täytyy lopetella vähäksi aikaa ja lähteä tikin poistoon ja sitten vaikka torille käymään jos vaikka siellä kohtalo
tulee vastaan.
- Janne P.
Kunnon miehet käyvät aa:ssa.
- sinkku55
Mut sitten ne ei saa ottaa yhtään alkoa muuten ne sortuu siihen uudestaan.
No mutta eihän alkoholi olekaan tärkeä,minä kunnioitan sellaista miestä joka menee AA:han,tiedän mimmosta siellä on.
Viime syksyllä tapasin sellaisen miehen joka kävi AA:ssa ja ymmärsin sitä täysin,varmaan oisin vieläkin sen miehen kanssa mut se muutti pois täältä kauas.
Nostan todella hattua ja kunnioitan niitä jotka todella yrittävät ja onneksi siihen on kaikilla mahdollisuus jos haluaa.
- Ovelta
Poke lähettäny ne pahnoille
- Rudi
kaikki kunnon miehet oo mullan alla, risti päällä? Yleensä niille riittää kehuja ylisanoiksi asti.
- sinkku55
että kaikki voi olla mullan alla,kyllä niitä on jossakin kun osaisi etsiä oikeista paikoista.
Täytyy näin kesän kynnyksellä kävellä rannoilla,toreilla ja jossain missä vain tulee mieleen,eihän ne kotiin ainakaan tule.
Mut eipä näy miehet kertovan missä ne kuljeksii.
Kait ne pelkää että joku hirmu ne vielä vie. sinkku55 kirjoitti:
että kaikki voi olla mullan alla,kyllä niitä on jossakin kun osaisi etsiä oikeista paikoista.
Täytyy näin kesän kynnyksellä kävellä rannoilla,toreilla ja jossain missä vain tulee mieleen,eihän ne kotiin ainakaan tule.
Mut eipä näy miehet kertovan missä ne kuljeksii.
Kait ne pelkää että joku hirmu ne vielä vie.Ne tietää jo, ettei kukaan heitä huoli.
Pitää kuitenkin olla se renttu.- plunger
sitroen kirjoitti:
Ne tietää jo, ettei kukaan heitä huoli.
Pitää kuitenkin olla se renttu.minä asetan sanat niin, että LIIAN MONI KUNNON MIES jo tietää, ETTÄ EI OLE RIITTÄVÄSTI VIELÄ tai ENÄÄ KUNNOLLINEN. Liian moni on todennut, että odotukset naisen suhteen eivät käy yhteen todellisuuden kanssa. Ei välttämättä ole oltava renttu, on oltava jotain mitä mies ei osaa olla, mitä mies voi luontaisesti olla, mutta mikä on tässä kulttuurissa piiloon jäänyt. On täytettävä kunnon naisen mitta, ja sen ei ole konkreettinen keppi tai punnus tai astia, missä mies silloin mitataan, se on vaikutelma, joka syntyy nopeasti ja naisen logiikan mukaan eli tavalla, joka mies ei voi rationaalisena ja perusteltuna pitää, mutta tietää sen kuitenkin liian usein oikeaan osuvan - eikä se ole sattumaa!
- sinkku55
sitroen kirjoitti:
Ne tietää jo, ettei kukaan heitä huoli.
Pitää kuitenkin olla se renttu.olla renttu.Mistä niin päättelet?
Minä en renttua huolisi vaikka sillä olisi mammonaa,on niin paljon huonoja kokemuksia rentusta. - plunger
sinkku55 kirjoitti:
olla renttu.Mistä niin päättelet?
Minä en renttua huolisi vaikka sillä olisi mammonaa,on niin paljon huonoja kokemuksia rentusta.Moni mies uskoo, että nainen rakastuu renttuun.
Kirjaimellisesti tämä ei ole tosi, EI VOI OLLA!
Kysymys on siitä, että renttu on kuin ressukka, sellainen vähän pehmeä, että näyttää olevan avuton jossain määrin, sellainen että kaipaa kättä joka hoitaa, sitten menestyy ja samalla saa menestyksen myös se käden antaja. Ei mammonaa, vaan tunnetta, rakkautta osaa jakaa, se naista enemmän ravitsee kuin raha ja kalliit kivet! Sama machomiehen mielestä. Renttu on se, joka ei vauhtia kestä ja pysty näyttämään kova naama, renttu sellainen avoin ja avuton, 'oikea' mies ei itke ei vapise. - sinkku55
plunger kirjoitti:
Moni mies uskoo, että nainen rakastuu renttuun.
Kirjaimellisesti tämä ei ole tosi, EI VOI OLLA!
Kysymys on siitä, että renttu on kuin ressukka, sellainen vähän pehmeä, että näyttää olevan avuton jossain määrin, sellainen että kaipaa kättä joka hoitaa, sitten menestyy ja samalla saa menestyksen myös se käden antaja. Ei mammonaa, vaan tunnetta, rakkautta osaa jakaa, se naista enemmän ravitsee kuin raha ja kalliit kivet! Sama machomiehen mielestä. Renttu on se, joka ei vauhtia kestä ja pysty näyttämään kova naama, renttu sellainen avoin ja avuton, 'oikea' mies ei itke ei vapise.Kyllä mies on mies vaikka itkee,ei se tee miestä pahemmaksi ja vapista myös saa.
Saahan mieskin itkeä suruunsa jos itkettää,minusta se on hyvä että mies itkee pahan mielen pois sisuksista.
Vai eikö muka saa?????? - plunger
sinkku55 kirjoitti:
Kyllä mies on mies vaikka itkee,ei se tee miestä pahemmaksi ja vapista myös saa.
Saahan mieskin itkeä suruunsa jos itkettää,minusta se on hyvä että mies itkee pahan mielen pois sisuksista.
Vai eikö muka saa??????Minä yritin hyvällä suomen kielellä kirjoittaa, ja ei onnistunut! Uudelleen, jos muistat miten se teksti oli:
Siis on 'miehiä', jotka ovat kovia ja pahimmat kylmiä ja miehiä, jotka ovat ressukoita näiden kovien mielestä, ehkä renttuja myös, tai vain renttuja, mutta sama se: he ovat heikkoja, pehmeitä, jossain avuttomia ja näyttävän sen, näyttävät tunteensa, näyttävät ne naiselle ja saavat naisen hoivan alla kukoistuksen, josta eniten hyötyy nainen!
Kova mies ei itke. Ressukat, ne vähän pehmeät ja tunteita näyttävät, jopa itkevät. Jotkut naiset tahtovat kovan, luulen että useimmat ottaisivat ressukan. Kuitenkin miesten keskellä vaarallista on näyttää ressukalta, se on heikkouden ilmaus.
Siis minä en kieltänyt mieheltä itkua. Macho ei itke, ressukka jopa itkee, ja silti ei näyttele.
Tätä tarkoitin. Saat arvata kumpi olen. Kolme kertaa. - sinkku55
plunger kirjoitti:
Minä yritin hyvällä suomen kielellä kirjoittaa, ja ei onnistunut! Uudelleen, jos muistat miten se teksti oli:
Siis on 'miehiä', jotka ovat kovia ja pahimmat kylmiä ja miehiä, jotka ovat ressukoita näiden kovien mielestä, ehkä renttuja myös, tai vain renttuja, mutta sama se: he ovat heikkoja, pehmeitä, jossain avuttomia ja näyttävän sen, näyttävät tunteensa, näyttävät ne naiselle ja saavat naisen hoivan alla kukoistuksen, josta eniten hyötyy nainen!
Kova mies ei itke. Ressukat, ne vähän pehmeät ja tunteita näyttävät, jopa itkevät. Jotkut naiset tahtovat kovan, luulen että useimmat ottaisivat ressukan. Kuitenkin miesten keskellä vaarallista on näyttää ressukalta, se on heikkouden ilmaus.
Siis minä en kieltänyt mieheltä itkua. Macho ei itke, ressukka jopa itkee, ja silti ei näyttele.
Tätä tarkoitin. Saat arvata kumpi olen. Kolme kertaa.Tietenkin olet Macho mies....Mikä muukaan
- plunger
sinkku55 kirjoitti:
Tietenkin olet Macho mies....Mikä muukaan
Minä macho! Ihan mahdoton asia!
Minä olen kokenut, mitä on olla machon käsissä.
15-vuotias poika jo oppi, että se rooli on ehkä miesten keskellä hyvä, mutta nostaa vain vihan.
Lopulta yksin se mahco jää, ja pitemmän korren saa ressukka, vaikka hampaat menettänyt. - sinkku55
plunger kirjoitti:
Minä macho! Ihan mahdoton asia!
Minä olen kokenut, mitä on olla machon käsissä.
15-vuotias poika jo oppi, että se rooli on ehkä miesten keskellä hyvä, mutta nostaa vain vihan.
Lopulta yksin se mahco jää, ja pitemmän korren saa ressukka, vaikka hampaat menettänyt.Itke vaan se helpottaa,eiks niin sanota jossain laulussa.
- plunger
sinkku55 kirjoitti:
Itke vaan se helpottaa,eiks niin sanota jossain laulussa.
Sait kolme arvausta, ja käytit yhden.
Vastasit kuin et olisi minun kirjoituksia koskaan ennen lukenut. Taisit tehdä niin kiusan tähden? - sinkku55
plunger kirjoitti:
Sait kolme arvausta, ja käytit yhden.
Vastasit kuin et olisi minun kirjoituksia koskaan ennen lukenut. Taisit tehdä niin kiusan tähden?kiusata ketään.Pois se minusta,olen kiltti ihminen,niin ainakin ovat sanoneet.
Kirjottelen tässä samalla lastenlasten kanssa,messingerin puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151